luni, 1 ianuarie 2018

VINE IISUS HRISTOS !!! POPORUL MEU ! POPORUL MEU !

   xx                     LA  MULTI  ANI ,PRIETENI dragi sufletului meu !

                               Glas din Cer se auzea :

                POPORUL  MEU ! POPORUL  MEU !!!

                      IISUS  HRISTOS  se pregateste pentru a Doua Sa Venire, în ROMÂNIA  NOULUI SĂU IERUSALIM ! 

                                       
                               31  Decembrie 2017,ora 6,13 dimineata !  

                                       Dragii mei, 

În aceasta dimineata dragii mei, ma trezeste o Lumina alba si orbitor de stralucitoare.
Stau asa in pat cu ochii inchisi, si astfel, vad un Cer senin de vară,un CER imaculat ,ca de oglinda.
Intr-o gradina cu flori si cu iarba verde,vad doua fetite cam de 5 -6 anisori,care  tineau de capetele unui covoras ,si-l scuturau.
Fetita care era cu faţa spre RASARIT priveste spre Cerul inalt, spre Soarele de Lumină care curgea ca un IZVOR din Cerul senin.
Fetitele,desi scuturau acel mic covoras cu manutele lor firave, una dintre ele ,ridica ochii spre Cer si râzând precum un Ingeras ,îi graieste celeilalte fetite asa:

                       " Sa-L vezi pe IISUS graind! 
               Da! Sa vezi ce frumos graieste Iisus Hristos !"

În aceasta clipă dragii mei, amandoua fetitele scapa covorasul din mânutele lor, si privesc cu bucurie imensa spre Rasarit, spre Cerul senin si stralucitor.
O scara de Lumina alba si orbitor de stralucitoare, cobora din Cer pana jos la cele doua fetite.
Era ca atunci cand ,încercam sa privim Soarele cu ochii liberi, si parca ne orbeste.
 Un adevarat IZVOR de LUMINA alba,orbitor de stralucitoare, făcea legatura dintre Cer si PĂMANT.
Din Cer dragilor, aud Glasul Lui IISUS HRISTOS care striga cu infinita Dragoste asa:

               "Poporul Meu! Poporul Meu !
               Poporul Meu , vin !!!

Era Glasul Mantuitorului nostru mult Prea Iubit,care abia astepta sa ajunga pe PĂMANT la Poporul Său ales, la Poporul român. 
Din Graiul Domnului si Dumnezeului nostru IISUS HRISTOS se auzea rasuflarea SA, nerabdarea Sa de a ajunge si de a călca pe Pămant romanesc.
Rasuna si Cerul si Pămantul de Dragostea si de Iubirea din Graiul Lui IISUS HRISTOS,atunci cand striga:

            "Poporul MEU,Poporul MEU !"
            Vin ,Poporul Meu !!!

Simteam in inima si-n sufletul meu, o Dragoste infinita pentru Poporul Său ales care ,IL primea cu bucurie,cu iubire, cu stralucire si liniste.
Era daca vreti, ca atunci cand un copilas plânge după mama sa,iar cand o vede ,nu stie cum sa ajunga mai repede in bratele ei,la sânul ei.               

                                       Image result for iisus imagini..

În clipa urmatoare dragilor, Iisus Hristos în Vesmant alb ca de Lumina, era langa cele doua fetiţe.
Le-a luat in bratele SALE DUMNEZEIESTI si le strangea tare de tot la pieptul Său.
Fetitele Il strangeau de gât si nu-I mai dadea drumul MANTUITORULUI. S-au lipit de MANTUITORUL ,cu tot trupsorul lor micut si firav. Păreau ca sunt un singur trup cu trei Chipuri Divine.
Era atata bucurie si stralucire pe chipul angelic al fetitelor; era si mai mare bucurie,dar si lacrimi pe obrajii MANTUITORULUI HRISTOS,pentru că ,in sfarsit a ajuns sa-si stranga PRUNCII la pieptul Sau in NOUL SAU IERUSALIM, numit ROMANIA  DUHULUI SFANT.
POPORUL SĂU ales la care tot striga inca din Cer,pana a ajuns pe Pămant, ÎL primea cu bratele si cu inima deschisa si plina de Iubire si de smerenie.
Era o Dragoste si-o bucurie infinita ; era o DRAGOSTE DIVINA care a acoperit si CERUL si PĂMANTUL.
               

                Image result for iisus imagini Image result for iisus imagini.

Dragii mei, IISUS HRISTOS va veni asa pe neasteptate ! 
Acum că mi s-a arătat,stim ca va veni pe timp de vară si că va fi ziua.
Lumea intreaga isi va vedea de treburile ei, cand deodata,va auzi glas din Cer, iar Cerul se va deschide, iar Lumina Duhului Sfant se va aseza sub forma de Scari Divine,pentru ca pe aceste Scari Divine ,sa coboare Domnul nostru IISUS HRISTOS in Romania DUHULUI SFANT,la POPORUL SĂU ales si iubit.

Image result for duhul sfant imagini.

Prieteni dragi sufletului meu, v-am spus toate acestea,ca sa va bucurati si voi dragilor; sa va bucurati si sa-L asteptati pe IISUS HRISTOS,asa cum asteptati ca sa beţi o gura de apă ,intr-un desert fiind,sau ,asa cum asteptati sa respirati o gura de aer curat ,care sa curete plamanii si sa va redea viata.

                 Image result for iisus imaginiImage result for iisus imagini.

Sa traim fratilor cu HRISTOS si intru HRISTOS!
Sa ne rugam cu ale noastre cuvinte; sa nu cautam cuvinte filozofice,intortocheate; ci sa ne rugam DOMNULUI si MAICII DOMNULUI cu glas sau fara glas; sa ne rugam cu inima si cu sufletul  ca sa ne invrednicim cu totii a-L vedea pe IISUS HRISTOS,atunci cand va coborâ pe Norii Cerului, pe Scarile Divine si va striga fara incetare asa:

                  " Poporul MEU, Poporul MEU !
                  Vin ,Poporul Meu !!!  

Iar noi sa ridicam bratele catre MANTUITORUL HRISTOS si sa graim asa:

               Doamne Iisuse Hristose, Te rugam iarta-ne noua toate câte am gresit,si strange-ne si pe noi la pieptul Tau ,asa precum ai strans acele doua fetiţe ,cand ai pus Picioarele--Ţi Prea Sfinte pe Pămant romanesc.
                  Cu dragoste si cu iubire,Maria Ghiorghiu.


P.S.
                              Prieteni dragi,

Vă multumesc din suflet dragii mei, tuturor celor care ati

 contribuit si veti mai contribui financiar la Editarea

 CARTILOR CUVANTULUI LUI DUMNEZEU.

CARTILE (materialul) au plecat deja spre EDITURA 

 KITCOM pentru fi editate!

Fotografia postată de George Tulea.Fotografia postată de George Tulea.

Fara voi Prieteni dragi si iubitori de Dumnezeu , acest lucru

 nu ar fi fost posibil .

Vă asigur Prieteni dragi că ,BUNUL DUMNEZEU si

 MAICUTA DOMNULUI vad bunatatea inimii voastre si 

va vor rasplati cu Dragoste si cu Mila, pentru voi si 

cei dragi voua !

Vă multumesc din suflet dragii mei, tuturor celor care ati

 contribuit si veti mai contribui financiar la Editarea 

urmatoarelor doua Volume care sunt deja trimise la 

EDITURA: 

ROMANIA  VIITORUL al DOILEA NOU IERUSALIM 

precum si VIAŢA  EXTRATERESTRA !


Sunt nespus de fericita că-mi sunteti PRIETENI, si 

totodata,prin ajutorul vostru de nepretuit pentru mine ,

sunteti precum niste"ctitori" ai ZIDIRII  GRAIULUI 

 DUHULUI  SFANT!

Asa, unul câte unul dragilor, vom zidi CUVANTUL  LUI 

IISUS HRISTOS si vom intregi TURMA  SA,pentru ca 

nimeni sa nu se piarda.

Cărtile : 

România Viitorul al Doilea Ierusalim,

 precum si Viaţa  Extraterestră , vor apărea atunci 

când EDITURA  KITCOM ma va anunţa ca sunt editate 

,deoarece sunt mai aglomerati si trebuie sa ne asteptam randul.

M-as bucura ca in MARTIE 2018,odata cu venirea Primaverii 

si a SARBATOIRII de 8 MARTIE, să ne vom vedem la 

BUCURESTI pentru o noua LANSARE ,cu aceste doua 

minunate Volume scrise de mine ,dar, numai sub indrumarea 

DUHULUI SFANT ,si sub PORUNCA MANTUITORULUI 

nostru dragsi mult Prea Iubit ,IISUS HRISTOS.

 Cu mare bucurie în inima si-n suflet ,va marturisesc că 

vom face o a doua LANSARE tot in BUCURESTI, si tot

 la LIBRARIA  MIHAIL  SADOVEANU, acolo unde

 am lansat si primul volum al ADEVARULUI  DUHULUI 

 SFANT , in octombrie anul 2016,,si care volum ,

costa doar 28 de lei ,si-l puteti comanda la 

telefon 0747226236, si-l veti primi cu o dedicatie de suflet.

Toti DONATORII dragilor, se vor bucura de aceste 

viitoare doua volume,  absolut GRATIS !

Iata dragii mei,cum puteti dona pentru urmatoarele 

 două  volume ale ADEVARULUI  DUHULUI  SFANT ,


sau cum puteti comanda primul 

volum al ADEVARULUI DUHULUI SFANT:


                  
Image result for cutia milei imagini

Contul pentru strainătate:

Cod Bic Raiffeisen Bank : RZBRROBU 

Cod IBAN: RO71 RZBR 0000 0600 1504 7307

sau prin WESTERN UNION :

Maria Ghiorghiu -România , unde vă va da un numar mai

 mare, si mi-l puteti scrie in privat pe facebook, sau pe 

maill mariatecuci61@yahoo.com. 

Contul pentru România:

 Cod IBAN: RO71 RZBR 0000 0600 1504 7307


DONATII , PENTRU CARTEA - Dumnezeu există - Mărturii. - blogge


mariaghiorghiu.blogspot.com/.../donatii-pentru-cartea-adevarul-du...

Dec 11, 2016 - Din vanzarea primului volum al CARTII,(nu o spun spre lauda,ci ca o ... donatorii )am facut multe mici DONATII,si -am ajutat si pe cei necajiti si ...


CARTEA ADEVARUL DUHULUI SFANT, VA COSTA DOAR 28 LEI ...

https://plus.google.com/.../posts/CCD4pSVdgtb

Dec 7, 2016 - CARTEA ADEVARUL DUHULUI SFANT, VA COSTA DOAR 28 LEI, pe intreg anul 2017 ! CARTEA ADEVARUL DUHULUI SFANT, VA ...                            

CELE 10 PORUNCI DUMNEZEIESTI ! CELE 10 PORUNCI ...

https://plus.google.com/.../posts/iFjAcN6P4EK

Translate this page
Jul 31, 2014 - CELE 10 PORUNCI DUMNEZEIESTI ! CELE 10 PORUNCI DUMNEZEIESTI , ŞI EXPLICAŢIA LOR !

CELE 10 PORUNCI DUMNEZEIESTI SI EXPLICATIA LOR - YouTube

https://www.youtube.com/watch?v=zd646QSRPw0
Jun 13, 2016 - Uploaded by Dumnezeu Te Iubește
CELE 10 PORUNCI DUMNEZEIESTI SI EXPLICATIA LOR Nu copia sau reposta videoclipul, dacă îți ...


                                        Cu dragoste,Maria.




45 de comentarii:

  1. Doamne ,ce frumos si cu zâmbet pe buze am citit aceste cuvinte sfinte. Te iubesc Doamne...

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu suntem vrednici de asa cinste din cauza multimii pacatelor savarsite, dar cu smerenie si umilinta sa strigam si noi : DOAMNE IISUSE HRISTOASE, FIUL LUI DUMNEZEU, MILUIESTE-NE PE NOI PACATOSII !!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 00:01A aparut un excroc care se crede fiul reg. Mihai.Doamne cati smintiti mai suporta bietul popor roman!Sa ne apere Domnul de nebuni!

      Ștergere
  3. MINUNAT MESAJ!Sa-l rugam pe Domnul sa ne ierte si sa ne primeasca si pe noi de-a Dreapta Sa!Doamne iarta-ne!Doamnea ajuta-ne!

    RăspundețiȘtergere
  4. Fetitele Romania si Basarabia 😊

    RăspundețiȘtergere
  5. d-na MARIA cititi cu atentie mesajele in 23 dec 2017-eu i-am raspuns unui necredincios care a folosit un limbaj mizerabil-poate sunt si tineri care trimit mesaje si citesc ce scriu altii-au dreptate cei care comenteaza mesajele d-stra neclare ca le stergeti iar meschinariile le lasati pe blog --pacat

    RăspundețiȘtergere
  6. Inaltator mesaj ne-ai transmis Maria. Citind ce ai scris aici, mi-am amintit de venirea/aparitia Mantuitorului Iisus Christos in mijlocul apostolilor dupa inviere si cuvintele lui Toma dupa ce L-a vazut inviat: "Domnul meu şi Dumnezeul meu!". De asemenea si cuvintele lui Petru (dupa ce Iisus l-a intrebat de trei ori Simone, fiul lui Iona, Mă iubeşti?) catre Mantuitorul Iisus: "Doamne, Tu ştii toate, Tu ştii că Te iubesc". Trebuie sa ne cultivam in sufletele noastre credinta si iubirea pentru Domnul si Dumnezeul nostru ca sa meritam venirea lui intre noi. Cand vom spune si noi din tot sufletul "Domnul meu si Dumnezeul meu Tu stii ca Te iubesc", vom fi vrednici de iubirea lui. Sa zicem fiecare catre Maintuitorul Iisus ca si tatal copilului vindecat de un duh (surd si mut) necurat: "Cred, Doamne! Ajută necredinţei mele". Sa ne straduim de a fi vrednici ca Mantuitorul Iisus sa ne spuna "Poporul Meu, Poporul Meu".

    RăspundețiȘtergere
  7. Acum aproximativ 17 -18 ani, lucram in Italia și locuiam în chirie, iar casa aceia avea o grădină mare cu cireși , meri, smochini, dude, nuci, deci erau cam 12 - 15 asemenea pomi mari roditori, iar lîngă casa aceea era un bar cu familie foarte de treabă. Într-o noapte am visat că am ieșit în curte , afara era cald cerul curat albastru, iar sus pe cer am văzut chipul lui Isus era doar de la brîu in sus și era aceea imagine a lui Isus care are inima pe piept (imaginea de la Sacro Cuore), cînd l-am văzut am inceput sa strig , a venit Isus a venit sfirsitul, m-am dus la bar la vecina că sa ii spun că A venit Isus, uite-L sus pe cer, iar ia, mi-a arătat un dosar pe bar , și mi-a zis , aici sunt documente pt renovarea a casei și a barului, nu vreau că să vie sfirsitul, trebuie că să măresc casa pt căci cresc copii și vreauca sa construiesc și pt ei și să supărat pe mine pt acel anunț, iar alți care erau acolo nu m-au băgat în seamă de ceea ce le spuneam eu, m-am întors acasă supărată pt că nu vrea că să mă audă nimeni, iar cînd m-am întors, din gradina dispăruse toți pomii, in gradina erau doar morminte , din care începeau a să iasă morții, era așa cum cîrtiță ridica PĂMÎNTUL cînd face musiroaie, așa se ridică PĂMÎNTUL și ieșeau morții, și se aliniau unul după altul, cu fata înspre partea unde era Isus pe cer, deci era cam in jurul de ora 14-16 după masă , deși era cald și Sabin eu nu vedeam soarele ci doar pe Isus.Dupa circa 2 ani m-am mutat într-o altă casă cu familia. In anul 2006 trecind prin fața fostei case, mi sa făcut pielea de găină, vazind căci toți pomii au fost tăiați și nu mai erau, că și în visul meu, după 2-3 ani am mai trecut pe acolo, iar în fața barului am văzut o macara și muncitori care lucrau la renovarea barului și mărirea lui, m-am dus la patroana casei pt că o cunoșteam, eram prietene, și am intrebat-o ce face și mi-a răspuns căci mărește casa și barul pt că au crescut copii (3) și are nevoie de mai mult spatiu. Atunci eu i-am povestit visul meu ce îl visaem cu ani în urmă, și care încet, încet se împlinește, deci i-am spus , am văzut pe toate, mi-a mai rămas că sa îl văd pe Isus , ea spune că sunt vise și nu crede, dar eu sunt sigură că o sa vad pe Isus cit de curind, fiind în viața. ISUSE TE IUBESC SI TE ASTEPT, AI MILA DE MINE SI FAMILIA MEA, I-TI MYLTUMESC PT TOT AMIN.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt si vise cu premonitii, iar pe Iisus il vom vedea fiecare cand vom trece la viata spirituala daca nu vom trai in corp fizic pana la revenirea lui pe pamant.

      Ștergere
    2. N-ai intrebat-o dece a taiat pomi ?

      Ștergere
    3. La mulți ani binecuvîntati si plini de bucurii cu sănătate!
      DOAMNE AJUTA!

      Ștergere
    4. La mulți ani binecuvîntati si plini de bucurii cu sănătate!
      DOAMNE AJUTA!

      Ștergere
  8. https://ro.m.wikipedia.org/wiki/Proiectul_Blue_Beam. Cam asta va fi

    RăspundețiȘtergere
  9. https://www.dzr.org.ro/proiectul-blue-beam-si-noua-ordine-mondiala/#

    RăspundețiȘtergere
  10. O,ce Veste Minunata!Te astept,Doamne,cu iubire si credinta.

    RăspundețiȘtergere
  11. http://ioanacuzino.net/actualitate/sa-fie-oare-un-semn-bebelusul-care-a-venit-pe-lume-cu-ranile-lui-iisus-hristos-in-frunte-maini-si-picioare-ce-s-a-intamplat-dupa-ce-s-a-nascut/

    RăspundețiȘtergere
  12. 0 :53Multumim Domnului Iisus pt aceasta descoperire.Cred si eu ca Domnul va veni f. curand.Doamne Iisuse Hristoase ai mila de noi toti!Multumim si tie anonimule ca ne-ai dezaluit aceasta descoperire!La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  13. https://www.youtube.com/watch?v=I_Xws7ZbJ10

    RăspundețiȘtergere
  14. Binecuvântat este cel ce vine în numele domnului,vino doamne Iisuse.amin

    RăspundețiȘtergere
  15. Si cu extratereștrii cum ramane? Am va zut la tv ca si Vaticanul spune că sunt frații noștri.

    RăspundețiȘtergere
  16. Operațiunea Maidanul, urmată de Coridorul, va distruge România în 2018

    Gelu Vișan, om de bază al lui Traian Băsescu, lansează pe Facebook un scenariu apocaliptic, în prima zi a noului an. Potrivit lui Gelu Vișan, în această lună la protestele din Piața Victoriei va fi vărsare de sânge, iar violențele vor duce la dezintegrarea statului. De remarcat că Traian Băsescu, patronul spiritual al lui Vișan, era în favoarea Statelor Unite ale Europei, atunci când Angela Merkel (PPE) îl sprijinea. Vișan vede ca principală amenințare în prezent un proiect globalist care va sancționa țările ce se opun acestei structuri federale.

    Potrivit lui Vișan, România va fi dezintegrată în 2018, anul Centenarului. Totul va debuta cu Operațiunea Maidanul (ce face trimitere la manifestațiile care au dus la fuga președintelui și mai apoi la ruperea Ucrainei). Situația va exploda prin declanșarea unor proteste violente, cu vărsare de sânge în Piața Victoriei, apoi la Parlament. După generalizarea violențelor și blocajul instituțional, se va pune în aplicare planul ”Coridorul”, trasându-se din afară un spațiu de legătură între Ungaria și zona Har-Cov, județele majoritar ungurești din centrul țării. Pe acest scenariu, țara se va dezintegra.

    Vișan sugerează, în postarea sa, motivele care ar justifica o astfel de perturbare gravă a echilibrului în această zonă a Europei:

    ”Maidanul a fost adus pentru că România se încăpățânează să fie o țară ortodoxă care-și apără Tradițiile milenare și pentru că românii își doresc să trăiască într-un Stat Național Unitar, așa cum e prevăzut în Constituție; ba mai mult, se încăpățânează să-și dorească să iasă din starea de Piață de Consum, cum este România acum.
    Să dorești ca România să fie Stat Național Unitar în momentul în care politicieni Europeni, dar și unii politicieni români vorbesc despre Statele Unite ale Europei, este împotriva celor care vor să domine și să conducă Europa. Să fii o țară ortodoxă într-o Europă în care 50% din Francezi se declară atei sau musulmani, în care noua religie este consumerismul și LGBT, iar pe deasupra să fii și vorbitor de latină de mii de ani, este ca un ghimpe în coasta Globaliștilor; iar pe deasupra, să-ți aperi și Tradițiile și Capitalul Autohton, e mult prea mult.
    Anul 2018, Anul Centenarului, va fi marcat de ultima etapă Maidanului: VIOLENȚELE.
    Ele se vor manifesta începând din a a doua parte a lunii Ianuarie, vor culmina în Februarie și vor avea ca scop Dezmembrarea României și crearea vestitului " CORIDOR", ținta finală a celor ce au imaginat Maidanul. Lupta Anticorupție este o fantoșă a scopului real al Maidanului.
    Coridorul este o zonă care se întinde pe mai multe județe, din nord estul până în nord-vestul României, o zonă care este preconizat să fie ruptă din România. Pentru a putea fi creat, va fi pus în aplicare scenariul Primăverii Arabe și al Maidanului Ucrainiean
    Violențele vor crea anarhie și premisele ruperii unei mari bucăți din teritoriul României, într-o primă etapă ca o zonă autonomă, după aceea independentă.

    RăspundețiȘtergere
  17. 2.
    Violențele vor începe în a doua jumătate a lunii Ianuarie 2018 și vor avea vârful în Februarie 2018.
    Vor începe cu Violențe în Piața Guvernului, vor continua în fața Parlamentului, vor fi răniți și morți.
    Se preconizează că Partidele Politice din Opoziție vor pactiza cu manifestanții, se vor crea premisele căderii guvernului și se vor anunța alegeri anticipate în Iunie.
    In tot acest timp se vor crea premisele pentru Manifestații secesioniste și Violențe în Ținutul Secuiesc și în alte județe din Ardeal. Alegerile anticipate se vor ține sub zodia Anarhiei și a Violențelor.
    Se va cere Formarea Coridorului.
    In final, o parte din județele României se vor rupe și vor deveni independente.
    Coridorul este trasat demult și se intenționează doar punerea lui în fapt, pe teren”.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anonim 13:59 maidanul în Ucraina a fost regizat LA MOSCOVA !!! Ești total incoerent și Vișan e un lingău și un nemernic. După mintea ta la noi în țară nu este CORUPȚIE !!!!

      Ștergere
    2. Si cum va fi la acest "maidan"? Va fugi presedintele iohanis asa cum a fugit porosenco ?

      Ștergere
    3. Toate acestea nu cred ca fac parte din Planul Divin de Restaurare a Intregii Creatii si nici (pre)viziunea aceasta a Mariei Ghiorghiu...

      Ștergere
  18. Vine primavara intr-o zi călduroasă cu soare..Am visat azi noapte pe doamna Maria ca scria asa cu litere stralucitoare pe niste scari ca Iisus ar putea veni in vara..dar mi sa arătat pentru o clipa ca era in perioada rece de primavara ca si cum era perioada martie-aprilie ..Nu am inteles exact mesajul dar era vorba de 2018..scria ca vine Iisus imediat după perioada asta pana in vara asa am decodificat mesajul..Si totusi in vis simteam ca îmi era teama ca daca vine inca nu sunt gata si pregătită pentru venirea sa..Si ca poate aparea repede.Acuma vom vedea ce va fi..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Frumoasă interpretare! E o confirmare a "semnelor" mele. Un preot mi-a spus că voi merge la primăvară la Ierusalim, pe urmă cifra "25"(cred că 25 martie, Buna Vestire) și acum visul dvs. Mulțumesc!

      Ștergere
    2. Inainte trebuie sa vina PRUNCA SAPTE!

      Ștergere
  19. Pasarea malai viseaza,dar sa fim atenti si mai ales sa nu fim naivi,.Intodeauna una se aclameaza si alta e in spate de la astia finantati de afara cu Salvati Rosia Montana si scufundati restul.

    RăspundețiȘtergere
  20. Vino Doamne Iisuse Cristoase.

    RăspundețiȘtergere
  21. tainele venirii Domnului este doar la el-si nicioata nu vom fi pregatiti pentru ca am fost creati diferit-CU CREDINTA TE NASTI

    RăspundețiȘtergere
  22. Doamna Maria o asa veste minunata nici ca poate fi. Bunul Dumnezeu sa ne ierte pe toti ca nu este nimeni aici fara de pacat. Sunt pacatoasa doamna Maria dar atat ma bucur daca Dumnezeu ne ingaduie sa traim si sa avem parte de venirea lui pe acest pamant romanesc. Nu va dati seama ce bucurie mare traiesc la aceasta veste minunata. Mai vreau sa spun ceva legat de O Z N au aparut pe cerul Romaniei in mai multe locuri din tara inclusiv in Bucuresti si revin la ce spuneati dv.doamna Maria acesta poate fi un semn de la Dumnezeu mai mult ca sigur. Doamna Maria Bunul Dumnezeu sa ne dea bucuria vederii sale la toti fii sai. Cu mult drag si iubire deopotriva la toti. Doamne ajuta-ne.

    RăspundețiȘtergere
  23. Preţul carburanţilor va exploda! Cât costă de mâine un litru de benzină şi de motorină! Anunţul făcut de marile companii

    Preţul petrolului a început tranzacţiile în noul an în creştere, după ce în 2017 a înregistrat o evoluţie pozitivă pentru al doilea an consecutiv, avansul fiind susţinut de stagnarea activităţilor de exploatare din Statele Unite şi de protestele anti-guvernamentale din Iran.

    În Iran, protestele anti-guvernamentale declanşate joi în oraşul Mashhad, din nord-estul ţării, care iniţial au avut motivaţie economică, s-au extins pentru a include nemulţumiri împotriva liderilor religioşi şi a forţelor de securitate. Protestatarii s-au ciocnit cu forţele de ordine, iar numărul victimelor a crescut. Iranul este al treilea mare producător de petrol membru al OPEC.

    Cotaţia petrolului american West Texas Intermediate, cu livrare în februarie, a urcat cu 24 de cenţi, la 60,66 dolari pe baril. Volumul tranzacţiilor a fost cu circa 13% mai ridicat faţă de media ultimelor 100 de zile.

    RăspundețiȘtergere
  24. Gresit , An 14;06 , conform mesajelor lui IISUS din Cartea Adevarului -Profetie Avertisment , [date lui Maria Milostivirii Divine , o vizionara crestina ] , intai va venii razboiul , apoi AVERTISMENTUL lui IISUS [cititi Avertismentul lui IISUS ] , dupa, ,FOAMETEA produsa de oamenii lui Antihrist la scara planetara , implantarea Cipului [pecetea satanei] , caci daca vrei sa ai mancare , servicii sociale , etc , unii dintre noi vor primii "pecetea" de foame si de alte lipsuri , caci in ultima instanta , pecetea va fi pusa obligatoriu .

    RăspundețiȘtergere
  25. In Evanghelia dupa Matei la Cap. 24 se arata cum va fi a doua venire a Matuitorului si cate se vor intampla inainte de a doua venire. Sa se fi schimbat lucrurile si sa nu mai fie valabil ce s-a scris?.

    RăspundețiȘtergere
  26. Interesant este ca doamna Maria precizeaza ca Iisus vine intr- perioada de liniste si nu de razboi,cand toata lumea este la casele si treburile lor,in alte dati spunea ca dupa razboiul al treilea isi va face sosirea,,oricum sustin si varianta asta pentru ca nu este singura care afirma ca Iisus vine in ROMANIA,,cineva spunea ca Iisus i-ar fi spus ca vine la Bucuresti.dar totusi ramane cu semnul intrebarii inainte sau dupa razboi...sau venirea se va face in doua etape?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da se face in doua etape,face un popas la Sibiu,apoi merge spre Bucuresti,numai aberatii debitati...

      Ștergere
  27. Nu știu cum arată un OZN ,dar pot spune că în seara zilei de 1a acestui an la ora 18,51', fiind în București,Intr o statie de autobuz ,am văzut cum un obiect luminos care avea în prelungire o coada( era roșu aprins ,că o flacără) trecea cu o viteza mare, la o înălțime mai joasă decit avionul ,uitasem evenimentul dar am citit aici pe blog ,era că o minge cu formă neregulată și în prelungire cu coadă..

    RăspundețiȘtergere
  28. Prunca sapte cred ca vine anul acesta,in joia mare!Dar ne va spune doamna Maria inainte.

    RăspundețiȘtergere
  29. Toti i-si dau cu părerea :. Că trebuie să se întâmple asta și ceea și etc, etc ....înainte de venirea lui Isus, dar dragilor, nu credeți că s-au întâmplat destule , și se intimpla zilnic in toată lumea, ce ar trebui sa se mai întâmple, nu este destul atît, și cum ne mai poate suferi Isus pt toate răutățile noastre paminturi, eu cred că Isus ne-a suferit încă prea mult, și prea de multe ori ne-a iertat, deci trebuie sa fim pregătiți in ori ce minut, sa nu uitam că El este Milostiv dar și Judecător , așa cum o meritam , fără sa se mai lungească așteptarea.PREASFINTA TREIME SI MAICUTA SFINTA VA ADOR SI VA IUBESC, CIND VA SOSI ORA, ADUCETI-VA AMINTE SI DE FAMILIA MEA AMIN. VA IUBESC, VA IUBESC, VA IUBESC, NU NE UITATI PE NOI. I

    RăspundețiȘtergere
  30. SA VINA HRISTOS DOMNUL-DACA OAMENII NU SE MAI INTELEG SI NU-I ALTA CALE sa faca el noile legi si ce meritam sa ne dea doar asa se poate merge spre mantuire--ca una este sa traim material si alta spiritual oricum avem -o nastere un trai si o moarte fizica nimeni nu scapa

    RăspundețiȘtergere
  31. Lucrurile ascunse sunt ale lui Dumnezeu..El.spune Biblia în cartea Ieremia.ca.este veghetor.si.se va împlini ce scrie in biblie.litera.cu.litera.in.isaia.spune.ca România va fi tara aleasa.cine a aleso? Dumnezeu.isaia66.se poate naște o tara într-o zi?da la Dumnezeu.toate s cu putinta

    RăspundețiȘtergere
  32. Apocalipsa 3;10ceasul încercării va veni că să încerce pe locuitorii pământului.stiti la ce se referă?cipul ăla satanic 666.ori îl refuzi și ești decapitat.ori.il
    Primești.si.arzi.vesnic.in.iazul.de.foc ..sunt pregatite în SUA cipuri pentru toată populația globului..

    RăspundețiȘtergere
  33. Armate de îngeri vin să faca curat.in.noul ierusalim.credeti că mai rămîne jihanis.dragnea.etc?.slujitorii lui Satan??.eu.nu.cred...

    RăspundețiȘtergere
  34. Apocalipsa scrie in carte.ca cine are numele scris în cartea vieții a Mielului.are parte de Viață veșnică.si.isi.va da viața că martir.decapitat.apoi va fi înviat.amin.de.Dumnezeu..ce mare har...

    RăspundețiȘtergere