duminică, 21 ianuarie 2018

REVOLTELE MAGHIARE DE - A LUNGUL TIMPULUI !


                             
                            20  Ianuarie 2018,ora 6,12 dimineata !

                                          Dragii  mei  ,

În aceasta dimineata in timp ce dormeam ,aud glas care spune ceva despre REVOLTELE  MAGHIARE.
Glasul spunea asa:

              " Revoltele maghiare au revolutionat în timp,prin cernutul lor novice!"

După care ,glasul dispare asa precum a si apărut.
Dragii mei, nu doresc ca sa comentez acest Mesaj.
Ci -mi doresc din tot sufletul ,ca atât maghiarii cât si românii,sa fie responsabili, sa se respecte unii pe altii, sa se inteleaga si nu in ultimul rând ,sa traiasca ca frati ce sunt intru HRISTOS.
Si maghiarii sunt oameni buni,oameni cu frica Lui Dumnezeu,oameni de valoare care vor sa traiasca in pace si-n liniste cu romanii.
Acolo unde exista pace si buna intelegere,acolo se sălaşluieste si DUHUL CEL PREA SFANT,acolo -şi cladeste MAICA LUI DUMNEZEU TRONUL SĂU.Asa sa ne ajute BUNUL DUMNEZEU si MAICUTA DOMNULUI,Amin!
                                Cu dragoste,Maria.

                                       Cu dragoste,Maria.

7 comentarii:

  1. Ati scris despre regionalizarea Romaniei in urma cu ceva timp..Daca se va adeveri asta va fi foarte grav/
    "Aceste locuinţe , sunt locuinţe de Stat, da ?

    Iar Glasul răspunde ,parcă supărat de situaţie :

    Numai Dâmboviţa , a semnat Hunedoara !


    Şi este iar întrebat :
    Atunci, nu mai este casa ta !
    Nu mai este proprietatea ta !"

    Şi văd dragilor spre Sud - Vest , văd o casa obisnuită, din care adevăratul Proprietar este scos cu forţa afară din curtea sa.
    Amintindu-i într-una ,că nu mai este casa sa, deoarece Dâmboviţa a semnat Hunedoara.
    Dragii mei, eu m-am gândit la viitoarea Regionalizare a României.
    Şi mă gândeam că ,Muntenia de Nord se va uni cu Transilvania de Sud, si se va numi Hunedoara !
    http://mariaghiorghiu.blogspot.ro/2015/01/regionalizarea-romaniei.html

    RăspundețiȘtergere
  2. Ungurii si regionalizarea Romaniei.Va fi batalie mare pe tara asta.
    http://mariaghiorghiu.blogspot.ro/2015/01/regionalizarea-romaniei.html

    RăspundețiȘtergere
  3. Revolutiile in Transilvania s-au transformat in razboi civil si separatim etnic,cea ce maghiarii isi doresc

    RăspundețiȘtergere
  4. Doamna Maria, iar instigati la revolta; romani contra maghiari si invers. De ce urati doamna etnia maghiara, de ce?
    Am inteles ca mancati o paine de la psd. Aveti comanda trasata in directia etnia maghiara... Cand veti intelege ca romanii de etnie maghiara sunt ROMANI?!

    Ati depasit limita normalului !!!!

    Rusine pentru ca instigati romani contra romani.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anonim22 ianuarie 2018, 19:40

      Poate nu ai citit bine,iata finalul articolului cu maghiarii:

      Ci -mi doresc din tot sufletul ,ca atât maghiarii cât si românii,sa fie responsabili, sa se respecte unii pe altii, sa se inteleaga si nu in ultimul rând ,sa traiasca ca frati ce sunt intru HRISTOS.

      Si maghiarii sunt oameni buni,oameni cu frica Lui Dumnezeu,oameni de valoare care vor sa traiasca in pace si-n liniste cu romanii.

      Acolo unde exista pace si buna intelegere,acolo se sălaşluieste si DUHUL CEL PREA SFANT,acolo -şi cladeste MAICA LUI DUMNEZEU TRONUL SĂU.Asa sa ne ajute BUNUL DUMNEZEU si MAICUTA DOMNULUI,Amin!

      Cu dragoste,Maria.
      P.S.
      Acum cui trebuie sa-i fie rusine oare, pentru cuvintele strambe pe care mi l-ai adresat? O sa-ti spun ceva:
      NU JUDECA pe altul, ca sa nu fii judecat!
      Iar daca o faci totusi ,este bine sa citesti de 70 de ori cate 7,si-abia atunci sa deschizi gura ta.


      Ștergere
  5. Anonim22 ianuarie 2018, 19:40
    Se vede ca nu ai inteles nimic din ce am scris eu in acest articol si nu numai. Judeci lucrurile numai din punctul tau de vedere !
    Pentru sufletul meu,toti oamenii sunt la fel.Adica ,sunt frati si surori intru DOMNUL. Deci,in FAŢA DOMNULUI nu exista etnii,ci exista doar FIII SĂI! Asa este si pentru mine ! Nu iubesc pe unii si urasc pe altii,pentru ca au alta culoare a pielii sau pentru ca fac parte dintr-o alta Etnie. Eu îi iubesc cu sufletul pe toti la un loc; buni sau mai putini buni; maghiari si români; rusi si nemti; coreeni si americani; etc etc.
    De unde ai scos ca eu urasc etnia maghiara???????????????????
    Eu am obligatia in FAŢA MANTUITORULUI si a MAICII DOMNULUI ca sa scriu toate cate vad si toate câte aud, indiferent din ce etnie fac parte oamenii sau poporul despre care scriu.
    Unde este ura???De ce ma judeci cu strambatate??? DUMNEZEU si MAICA DOMNULUI sa fie cu tine !

    RăspundețiȘtergere
  6. 19:50, acuzi si apoi te disculpi. 👎👎👎👎👎👎👎👎

    RăspundețiȘtergere