duminică, 8 octombrie 2017

TRICOLORUL ROMÂNESC , LA SFANTA ICOANA A MAICII LUI DUMNEZEU !

                                       7 Octombrie 2017,ora 5,13 dimineata !

                                            Dragii mei,

În aceasta dimineata ,ma trezeste o Lumina alba si stralucitoare,si astfel,vad înspre Răsărit un Cer de noapte,iar sub Cer deasupra Pămantului ,vad o Sfanta Icoana cu Maica Domnului si cu Pruncul Iisus Hristos pe bratul stang.
Deasupra capului MAICII LUI DUMNEZEU a apărut din senin,Tricolorul romanesc.

                     Image result for TRICOLORUL ROMANESC
                                     
                                Related image..

Vedeam Prieteni dragi, cum o Lumina alba si orbitor de stralucitoare a inconjurat într-o clipita SFANTA ICOANA ,iar deasupra Sfintei Icoane a apărut Tricolorul romanesc.
Culoarea albastra a Tricolorului romanesc,era la partea de sus deasupra Sfintei ICOANE,asa ca in imaginea de mai sus.
Dragii mei, stim cu totii ca ROMANIA este deja GRADINA MAICII LUI DUMNEZEU.
România dragii mei, mai este numita si ROMANIA DUHULUI SFANT,deoarece ,va deveni al Doilea Viitor Nou Ierusalim.
Sa ne bucuram fratilor, de faptul ca suntem români si traim in România Duhului Sfant.
Sa multumim cu inima si cu sufletul MAICUTEI DOMNULUI si MANTUITORULUI HRISTOS ,ca ne-a ales ca să fim POPORUL care-L va primi pe IISUS HRISTOS in NOUL SĂU IERUSALIM ,numit ROMÂNIA  DUHULUI SFANT.
Sa avem Credinta tare dragilor,precum si dragoste faţă de Aproapele noastru, si fara nicio indoiala , vom dobandi un loc in Imparatia Lui Dumnezeu.
Asa sa ne ajute PREA SFANTA TREIME si MAICA LUMINII,Amin!
                                     Cu dragoste,Maria.
P.S.
Prieteni dragi, 


Vă multumesc din suflet dragii mei, tuturor celor care ati

 contribuit si veti mai contribui financiar la Editarea

 CARTILOR CUVANTULUI LUI DUMNEZEU.

CARTILE (materialul) au plecat deja spre EDITURA 

 KITCOM pentru fi editate!

Fara voi, acest lucru nu ar fi fost posibil,iar BUNUL

 DUMNEZEU si MAICUTA DOMNULUI vede bunatatea 

inimii si sufletului vostru, si fara nicio indoiala, vă va 

rasplati vouă si celor dragi, înzecit si însutit faţă de cât

 m-ati ajutat si mă ajutati voi la zidirea CUVANTULUI LUI 

IISUS HRISTOS.

Sunt nespus de fericita că-mi sunteti PRIETENI, si 

totodata,prin ajutorul vostru de nepretuit pentru mine ,

sunteti precum niste"ctitori" ai ZIDIRII  GRAIULUI 

 DUHULUI  SFANT!

Asa unul câte unul dragilor, vom zidi CUVANTUL  LUI 

IISUS HRISTOS si vom intregi TURMA  SA,pentru ca 

nimeni sa nu se piarda.

Cărtile : 

România Viitorul al Doilea Ierusalim,

 precum si Extraterestrii  Există, 

vor apărea in aceasta toamna,asa cum tot în 

toamna anului 2016, a apărut si primul volum al

 ADEVARULUI  DUHULUI  SFANT, in octombrie anul 2016

 ,si care volum ,costa doar 28 de lei.

Toti DONATORII dragilor, se vor bucura de aceste 

viitoare doua volume  absolut GRATIS !

Iata dragii mei,cum puteti dona pentru urmatoarele 

 două  volume ale ADEVARULUI  DUHULUI  SFANT ,


sau cum puteti comanda primul 

volum al ADEVARULUI DUHULUI SFANT:


                  
Image result for cutia milei imagini

Contul pentru strainătate:

Cod Bic Raiffeisen Bank : RZBRROBU 

Cod IBAN: RO71 RZBR 0000 0600 1504 7307

sau prin WESTERN UNION :

Maria Ghiorghiu -România , unde vă va da un numar mai

 mare, si mi-l puteti scrie in privat pe facebook, sau pe 

maill mariatecuci61@yahoo.com. 

Contul pentru România:

 Cod IBAN: RO71 RZBR 0000 0600 1504 7307


DONATII , PENTRU CARTEA - Dumnezeu există - Mărturii. - blogge


mariaghiorghiu.blogspot.com/.../donatii-pentru-cartea-adevarul-du...

Dec 11, 2016 - Din vanzarea primului volum al CARTII,(nu o spun spre lauda,ci ca o ... donatorii )am facut multe mici DONATII,si -am ajutat si pe cei necajiti si ...
You've visited this page 2 times. Last visit: 1/3/17

CARTEA ADEVARUL DUHULUI SFANT, VA COSTA DOAR 28 LEI ...

https://plus.google.com/.../posts/CCD4pSVdgtb

Dec 7, 2016 - CARTEA ADEVARUL DUHULUI SFANT, VA COSTA DOAR 28 LEI, pe intreg anul 2017 ! CARTEA ADEVARUL DUHULUI SFANT, VA ...                            

CELE 10 PORUNCI DUMNEZEIESTI ! CELE 10 PORUNCI ...

https://plus.google.com/.../posts/iFjAcN6P4EK

Translate this page
Jul 31, 2014 - CELE 10 PORUNCI DUMNEZEIESTI ! CELE 10 PORUNCI DUMNEZEIESTI , ŞI EXPLICAŢIA LOR !

CELE 10 PORUNCI DUMNEZEIESTI SI EXPLICATIA LOR - YouTube

https://www.youtube.com/watch?v=zd646QSRPw0
Jun 13, 2016 - Uploaded by Dumnezeu Te Iubește
CELE 10 PORUNCI DUMNEZEIESTI SI EXPLICATIA LOR Nu copia sau reposta videoclipul, dacă îți ...



                                        Cu dragoste,Maria.

2 comentarii:

  1. Buna seara

    Maicuta Sfanta,nu imi vine sa cred ca din atatea persoane pe acest blog,nimeni nu sa bucurat de acest frumos mesaj.Multi nu cred ca Tu cu Fiul Tau iubit,si multi sfinti sunteti nascuti in Romania,dar intr-o zi va aparea si adevarata Biblie,si toata omenirea o sa creada mesajele doamnei Maria.Multe persoane de pe pamant sunt mandre ca iau legatura cu divinitatea,dar foarte putini stiu ca fiecare dinte noi avem o cruce de dus,nu este voia noastra,indiferent cat ne rugam,ce ne este scris asa vom primi,bucurie ,suferinta ,toate sunt randuite de Dumnezeu.Si eu am foarte multe vise cu divinitatea dar nu cred in ele pentru ca sunt o mare pacatoasa inaintea lui Dumnezeu.Am sa scriu doar cateva vise:
    In anul 2012 in saptamana patimilor am visat ca m-am intanlit cu Mantuitorul la casa parinteasca si mi-a intins Biblia,sa o iau sa le vorbesc oamenilor,dar eu i-am raspuns ca nu pot sa o primesc ca nu am pregatire,nu am facut facultate,si nu stiu sa le vorbesc oamenilor.IISUS ma privit,si mi-a ziz sa-l urmez,si cand voi fi pregatita tot o sa primesc Biblia.Eu am zis ca am si un protector sa vina si el?nu ca el trebuia sa te ocroteasca,nu sa te osandeasca.Acum el isi va ispasi pedeapsa pentru toate pacatele si cand le termina te va cauta,convorbirea a fost prin gand nu prin vorbe.
    In anul 2013 tot in saptamana patimilor,l-am visat pe IISUS ca mergea pe drum in satul meu natal,era singur,si eu veneam acasa din Banat,si eram foarte necajita ca era cinci dimineata toata lumea dormea,si nimeni nu il astepta,eu ma intebam unde merge IISUS?dar EL a intrat in curte la noi.In alta seara sa repetat scelas vis,si eu am ramas suparata in urma ca IISUS a venit la noi,si casa parinteasca este neingrijita,ca suntem cu totii plecati,si nu am reparat-o,nu era frumoasa ca atumci cand eram mica,in casa la noi venea preotul si impartasea copii mici,ca locuiam departe de biserica.
    Alt vis am avut,ca m-am intors acasa de Sfintele Pasti,aveam 10-11 ani,si parintii mi-au dat sa imbrac o rochie ca a preotilor.Si eu i-am refuzat sa o imbrac ca se rade toata lumea de mine,dar mama a zis ca nu am alte haine ca toate le-a dat de pomana,si de acum numai asa haine o sa port ca preotii chiar daca lumea ma vorbeste de rau,o sa se obisnuiasca cu mine si hainele mele.De cate ori ma intorc acasa(in vis) consatenii ma striga:Marie,Marie vin-o mai repede pe deal ca vine IISUS,si toata lumea il asteapta cu lumanari aprinse,dar in curtea noastra sunt lumanari puse in forma de cruce si lumina este ca razele soarelui.
    In data de 8 octombrie 2017,am visat ca IISUS cu mai multe persoane dormeau in curtea noasta din Moldova,si mama ma certat ca nu am fost atenta ca IISUS a ajuns obosit,si ma trimis sa-i duc o perinuta alba.Dar cand sa ma apropii de IISUS,din perinuta a inceput sa sara stelute foarte stralucitoare de te dureau ochii,dar sau oprit si am ajuns langa El,darmea pe un cearceaf alb.Il priveam ce frumos doarme,dar eram tare nedumerita de ce este asa de slab?si m-am intors in casa si am intrebat-o pe mama.Raspunsul a fost ca IISUS a suferit foarte mult pentru noi,si acum sufera ca noi nu il iubim,si iubim pacatul,minciuna.Eu am ramas linga IISUS,cand se va trezi sa-mi cer iertare,ca nu l-am asteptat sa-l invit in casa,la masa,ca erau multe persoane cu EL.
    Cu iubire de Dumnezeu,Mariana din Banat

    RăspundețiȘtergere
  2. Extraordinar de frumos,mi-au dat lacrimile.Citind ,parca traiam si vizualizam clipele visate de tine d-na Mariana.
    Multumim frumos pentru faptul ca a-ti impartasit cu noi aceste vise cu un sambure mare de adevar. Paraschiva
    ps.Multi ravnesc la TRICOLORUL ROMANESC dar DIVINITATEA il va proteja cu toata protectia divina

    RăspundețiȘtergere