luni, 2 octombrie 2017

TORNADĂ ! O ADEVARATA TORNADĂ ÎNSPRE EST !


                                  Noapte de 1 -2 Octombrie 2017,ora 1,15 !

                                    Dragii mei,

În timp ce scriam la articolul anterior,aud glas care spune ceva despre o Tornada.

   In aceeasi clipă vad si un Cer negru -bleumaren,sub care ,se ridica de la Pămant un caier imens ,si care forma la varful lui o coroana de aceeasi culoare,o coroana ca a unui copac.
             Image result for tornada imagini..

Iata ce spunea glasul:

                    "TORNADĂ !
                  TORNADĂ  la Est !"

Prieteni dragi, vom auzi de o astfel de TORNADA mare, care va ingrozi pe locuitorii acelui ţinut in care se va forma.
DUMNEZEU si MAICUTA DOMNULUI ne vor veni in ajutor,de vom ridica ochii catre Cer si vom spune:

                     "Doamne Dumnezeule si Maica Prea Curata Fecioara Maria, milueste-ne si ne iarta pe noi păcatosii!"

                            Cu dragoste,Maria.


P.S.


Prieteni dragi, 


Vă multumesc din suflet dragii mei, tuturor celor care ati

 contribuit si veti mai contribui financiar la Editarea

 CARTILOR CUVANTULUI LUI DUMNEZEU.

CARTILE (materialul) au plecat deja spre EDITURA 

 KITCOM pentru fi editate!

Fara voi, acest lucru nu ar fi fost posibil,iar BUNUL

 DUMNEZEU si MAICUTA DOMNULUI vede bunatatea 

inimii si sufletului vostru, si fara nicio indoiala, vă va 

rasplati vouă si celor dragi, înzecit si însutit faţă de cât

 m-ati ajutat si mă ajutati voi la zidirea CUVANTULUI LUI 

IISUS HRISTOS.

Sunt nespus de fericita că-mi sunteti PRIETENI, si 

totodata,prin ajutorul vostru de nepretuit pentru mine ,

sunteti precum niste"ctitori" ai ZIDIRII  GRAIULUI 

 DUHULUI  SFANT!

Asa unul câte unul dragilor, vom zidi CUVANTUL  LUI 

IISUS HRISTOS si vom intregi TURMA  SA,pentru ca 

nimeni sa nu se piarda.

Cărtile : 

România Viitorul al Doilea Ierusalim,

 precum si Extraterestrii  Există, 

vor apărea in aceasta toamna,asa cum tot în 

toamna anului 2016, a apărut si primul volum al

 ADEVARULUI  DUHULUI  SFANT, in octombrie anul 2016

 ,si care volum ,costa doar 28 de lei.

Toti DONATORII dragilor, se vor bucura de aceste 

viitoare doua volume  absolut GRATIS !

Iata dragii mei,cum puteti dona pentru urmatoarele 

 două  volume ale ADEVARULUI  DUHULUI  SFANT ,


sau cum puteti comanda primul 

volum al ADEVARULUI DUHULUI SFANT:


                  
Image result for cutia milei imagini

Contul pentru strainătate:

Cod Bic Raiffeisen Bank : RZBRROBU 

Cod IBAN: RO71 RZBR 0000 0600 1504 7307

sau prin WESTERN UNION :

Maria Ghiorghiu -România , unde vă va da un numar mai

 mare, si mi-l puteti scrie in privat pe facebook, sau pe 

maill mariatecuci61@yahoo.com. 

Contul pentru România:

 Cod IBAN: RO71 RZBR 0000 0600 1504 7307


DONATII , PENTRU CARTEA - Dumnezeu există - Mărturii. - blogge


mariaghiorghiu.blogspot.com/.../donatii-pentru-cartea-adevarul-du...

Dec 11, 2016 - Din vanzarea primului volum al CARTII,(nu o spun spre lauda,ci ca o ... donatorii )am facut multe mici DONATII,si -am ajutat si pe cei necajiti si ...
You've visited this page 2 times. Last visit: 1/3/17

CARTEA ADEVARUL DUHULUI SFANT, VA COSTA DOAR 28 LEI ...

https://plus.google.com/.../posts/CCD4pSVdgtb

Dec 7, 2016 - CARTEA ADEVARUL DUHULUI SFANT, VA COSTA DOAR 28 LEI, pe intreg anul 2017 ! CARTEA ADEVARUL DUHULUI SFANT, VA ...                            

CELE 10 PORUNCI DUMNEZEIESTI ! CELE 10 PORUNCI ...

https://plus.google.com/.../posts/iFjAcN6P4EK

Translate this page
Jul 31, 2014 - CELE 10 PORUNCI DUMNEZEIESTI ! CELE 10 PORUNCI DUMNEZEIESTI , ŞI EXPLICAŢIA LOR !

CELE 10 PORUNCI DUMNEZEIESTI SI EXPLICATIA LOR - YouTube

https://www.youtube.com/watch?v=zd646QSRPw0
Jun 13, 2016 - Uploaded by Dumnezeu Te Iubește
CELE 10 PORUNCI DUMNEZEIESTI SI EXPLICATIA LOR Nu copia sau reposta videoclipul, dacă îți ...

                                        Cu dragoste,Maria.

33 de comentarii:

  1. Comentariul unui crestin de pe o pagina youtube referitor la cele 3 globuri de lumina aurie de la dreapta lui Iisus..
    Well, after the sign of Revelation 12 comes the dragon. The holy spirit is spot on!
    I had a dream in August I was standing on the beach as three huge fire balls fall from the sky. People around me were panicking, I told them that it must be coming from this huge planet in the sky and that Jesus was coming back.
    Couple of nights ago, my husband dreamed of a nuclear explosion over a city. There is a lot coming, in part it is already here.
    Thank you for your service in the Lord, Gigi. May God bless us all on this journey, Amen.
    Traducere cu google translate.
    Ei bine, după semnul Apocalipsei 12 vine balaurul. Spiritul sfânt este la fața locului!
    Am avut un vis în luna august, când stăteam pe plajă pe măsură ce trei bile mari de foc cadeau din cer. Oamenii din jurul meu erau în panică, le-am spus că trebuie să vină de pe această uriașă planetă pe cer și că Isus se întoarce.
    Acum câteva nopți, soțul meu a visat o explozie nucleară asupra unui oraș. Vine multe, în parte este deja aici.
    Mulțumesc pentru serviciul tău în Domnul, Gigi. Dumnezeu să ne binecuvânteze pe toți în această călătorie, Amin.

    RăspundețiȘtergere
  2. I had a dream last night where I was looking out the glass window on my door and saw a huge black and red planet in the sky, I saw someone else looking up at it across from my house at an apartment and I started shouting "JESUS IS COMING, JESUS IS COMING!" and I heard SUPER loud rumbling!
    Google traducere
    Am avut un vis aseară, unde am privit fereastra de sticlă de pe ușa mea și am văzut o uriașă planetă neagră și roșie pe cer, am văzut pe altcineva care o privea în spatele casei mele la un apartament și am început să strig " ISUS VINE ,ISUS VINE! " și am auzit un zgomot foarte tare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cand va veni Dnu pe norii cerului se va vedea de la o margine la alta a pamantului ne spune scriptura fara mingi de foc etc.Asta este lucrarea satanei.

      Ștergere
    2. Si eu in urma cu ceva ani mi se tot repetata un vis legat de o planeta de culoare rosie care provoaca eruptii vulcanie si o ploaie de foc

      Ștergere
  3. Foarte multi crestini din America au vazut in revelatii venirea planetei Nibiru,planeta x,vazand-o ca pe o planeta uriasa venind spre pamant si toata lumea erau cu ochii spre cer,si strigand VINE IISUS!

    RăspundețiȘtergere
  4. Un comentariu de pe youtube , multa lume din America vede planeta Nibiru venind spre pamant,si cu el vine Hristos..
    Îmi plac videoclipurile, Gigi. Pur și simplu am vorbit cu fiul meu noaptea trecută despre Nibiru și când ai menționat cât de mare era planeta în visul tău, știam ce este. Cred cu toată inima mea că Domnul ne va lua înainte. Te iubesc în Domnul, Gigi!

    RăspundețiȘtergere
  5. Putem sa ne asteptam la astfel de fenomene din cauza ca s-a schimbat foarte mult clima.Si pe de alta parte noi traim acum apocalipsa cu tot felul de evenimente si de acum incolo tot asa va fi.Nu este deloc bine ce se intampla mai ales ca doamna Maria primeste tot mai multe previziuni sumbre ,deci sa ne pregatim pentru ce va veni.Dumnezeu sa fie cu noi toti.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu mai posta ce visează unul și altul. Vad ca ai dat vreo 3-4 comentarii de la diferite persoane. Este cunoscut faptul că în vise, de obicei, marea majoritate a oamenilor visează de ce le este teama mai mult, moartea, în diferite ipostaze, mai nou apocalipsa produsă de Nibiru indusă în subconștientul oamenilor prin " apocalipsele " astea anunțate an de an. Visele sunt vise și raman vise. Si eu daca ma pun in pat acum și închid ochii, imi pot face un vis în care planeta X/Nibiru loveste Pământul. Oricine poate visa asta, orice om isi poate " crea " un vis, subconștientul te ajuta sa faci asta, fiindcă el stie de ce iti este cel mai mult teama, stie cam totul despre tine :D Ca sa închei, te-ai gasit si ce exemple sa-mi dai, din SUA, unde majoritatea oamenilor sunt spălați pe creier și foarte usor de manipulat.

      Ștergere
    2. Ai dreptate19:13.!

      Ștergere
    3. Eu am dat ca sa intelegeti si voi sensul mesajelor doamnei Maria..nu puteti sta in bezna totala...fara sursa corecta..mai multe cunostinte.mai multa intelepciune.

      Ștergere
  6. Am citit pe net,ca Nasa,anuntase apropierea unui asteroid,de 10 ori mai mare,decit cel care a explodat la intrarea in atmosfera deasupra unui oras,in 2015 februarie.Pina in 15 octombrie ajunge foarte aproape de Pamint!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mai repede vine, pe 12 Octombrie.
      Stați calmi, va fi bine.

      Ștergere
    2. Am visat ca peste 10 zile va avea loc un eveniment,nu stiu de ce natura.Dimineata am socotit cand va fi acea data,10 noiembrie 2017.Astept sa vad ce va fi.

      Ștergere
    3. Tot pe net spunea ca 23 septembrie e sfarsitul omenirii.
      Asa si cu asteroidul cu coada de peste .... prajit.

      Ștergere
    4. Asteoridul respectiv, care va trece pe lângă Pământ pe 12 octombrie, nu este de 10x mai mare ca cel din Rusia. Conform surselor, are undeva intre 15 si 30m ( ala din Rusia, conform tot surselor de atunci, a avut 10m )

      Ștergere
    5. Eee,eu am visat că vine pe ,8oct.coada de peste(rasol)

      Ștergere
  7. Am visat ca aveam o sticluta cu putin ulei de la Maslu in frigider.Deodata am remarcat ca disparuse.Am cautat-o,dar nu mai era.Am cautat iar si surpriza,APARUSE.Ce poate insemna aceasta?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 17/36 Credinta e una , nu rataci prin altele . !

      Ștergere
    2. 20/00,nu ratacesc prin altele,dar realitatea e intocmai visului.Acest fapt m-a nedumerit,de aceea v-am intrebat.Daca am gresit,imi cer iertare!(nu voi indrazni sa mai deranjez)

      Ștergere
    3. Pe mine nu ma deranjezi deloc! Imi face o deosebita placere sa vb cu Cititorii Blogului. Voi raspunde in limita timpului disponibil,la toate COMENTARIILE care dau dovada de respect !

      Ștergere
    4. 20.44

      Ai inteles gresit, nu aveam nicio clipa in gand sa te jignesc , nici vorba .
      Reformulez, imi cer scuze, uneori toti traim flash-uri pentru ca langa noi se deschid spatii si linii temporale necunoscute noua .
      Tu ai vazut ceva ce trebuia sa fie, ai vazut anticipat . Mesajul visat mai are si o conotatie strict teologica , adica sa nu pierzi ceea ce tu temi mai mult , adica credinta, reprezentata in cazul tau prin simbolul sfantului mir. Orice problema vei avea, sa nu abdici de la dreapta cale a credintei sfinte .
      Ca o paranteza pot sa iti spun ca, ani in urma , intr-o tulburare sufleteasca imi cautam o alta cale , de liniste , de meditatie , de transcendenta . Linistea interioara, un ortodox nu o gaseste in budhism, de exemplu, este tot in ortodoxie , de aceea ti-am spus sa nu ratacesti printre alte culte, sa nu te ratacesti .
      ,,Întrebam pe Dumnezeu în taina inimii:Doamne! Dar de ce ar fi ortodoxia mai adevărată sau mai înţeleaptă sau mai adâncă sau mai nu ştiu ce decât protestantismul pe care-l descoperisem eu aşa cum mi se părea?Mi-a arătat Dumnezeu că nu era mai înţeleaptă, mai adevărată, era firea omului. De-aia este mai… decât orişice. Orice religie, orice rătăcire, orice ideal este un om care se caută şi ortodoxia este aia ce caută omul'' ( Rafail Noica )

      Ștergere
    5. Intrebarea era pusa pentru colegii de aici,care stiu mai multe decat mine.La ei m-am referit,au mai mult timp decat tine,dar nu si vointa.Oricum,le multumesc.Pentru tine,toata stima si respectul.Multumim pentru tot ce faci pentru noi!Te vom urmari cu drag!

      Ștergere
  8. Asteroid , prea aproape de Pamant , 12 octombrie.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hotarati-va:15,12,10,8,6,4,

      Ștergere
    2. Ordin?Se executa!Sa traiti,am inteles!Doar DUMNEZEU stie!

      Ștergere
    3. Pai NASA cica s-a hotarat. Trece sau ne loveste pe 12 octombrie. Depinde in ce toane il prindem, daca e supărat se prăbușește peste noi, daca e fericit si dornic să exploreze universul, își vede drum

      Ștergere
    4. An.23.42 esti tare dragut(a).Io cred ca asteroidul e fericit si are chef sa exploreze universul.E un asteroid destept,dornic de cunoastere...

      Ștergere
  9. Si eu am visat an.17:36,. Se facea ca eram intr.o cldire destul de inalta, inconjurata de blocuri foarte inalte ( zagrie nori).,., la un momentdat a venit o apa mare, care acoperea tot. Ma uitam si vedeam ca, cladirea in care ma aflam se umpluse de apa.... Mai era jumate de metru si era acoperita de apa. Cladirea a inceput sa pluteasca, iar apa o " plimba" printre acele cladire tip zgarie- nori. In momentul in care am simtit ca se va inclina cladirea, am iesit pe un geam... si am inceput sa innot lin... sa nu fac valuri..... Am reusit sa ajung la un bloc zgarie-nor, care si el era jumatate in apa.... Apa parea ca se oprise ... Nu mai se acumula... De pe acel bloc am vazut ca apa acoperise cladirile care erau joase de inlaltime. M.am trezit, iar timp de o ora mi.a fost teama sa mai adorm.

    RăspundețiȘtergere
  10. cand va cadea un asteroid in ocean e posibil sa fie inundatii teribile sa ne rugam ca DUMNEZEU SFANTUL SA-L DUCA IN LOCURI PUSTII DIN UNIVERS

    RăspundețiȘtergere
  11. That image is from America. It has been used almost 2000 times in other posts. God is as real as the easter bunny and the tooth fairy. smh

    RăspundețiȘtergere
  12. Suntem un grup care plecam - ca in fiecare an de altfel - in circuit/pelerinaj in Grecia, de data asta intre 3 - 12 nov. 2017 , cu prilejul praznicului Sf. Nectarie, dar nu numai (pt. ca ajungem si la Sf. Andrei, Sf. Teodora din Peloponez, Sf. Partenie din Lampsakos, Sf. Efrem cel Nou, Sf.Spiridon, Sf. Luca al Crimeei, Sf. Ioan Rusu, Sf. Dimitrie Izvoratorul de Mir, Sf. Grigore Palama, Sf. Vasile cel Nou, Sf. Anisia, Sf. Paraskevi, Sf. Efrem Sirul si Sf. Irina,Sf. Dionisie, M-rea Braul Maicii Domnului, Acropole, Meteora si multe altele, care nu incap intr-un simplu anunt). Mai avem 6 locuri, 330 euro/pers. Sunt asigurate: transportul cu autocarul, cazarea, micul-dejun, calatoriile intre insule cu ferry-boat-ul. Daca este cineva interesat, pentru mai multe detalii referitoare la traseu si obiective turistice, istorice si religioase, contactati pe d-na Cristina: 0722.722.845

    https://www.youtube.com/watch?v=hdMvHrjv1CU

    https://www.youtube.com/watch?v=77WatFZh948

    RăspundețiȘtergere
  13. Am avut un vis asemanator an.22:28.Innotam in spitalul din fata blocului in care stau si care este mai inalt cu doua etaje
    decat acesta.Ma gandeam ca am innotat din balconul meu la spital.Eu locuiesc antr-o regiune deluroasa unde este imposibil sa fie inundatii catastrofale,numai un fenomen apocaliptic ar putea avea astfel de urmari.In vis nu mi se parea ca eram mai in varsta decat acum si am simtit ca este ceva prin care voi trece,a fost ca un avertisment sau o prevesrire.

    RăspundețiȘtergere