marți, 5 septembrie 2017

UN CUTREMUR INTENS LA SUD !

                           Noapte de 4 -5 Septembrie 2017,ora 1,23 !

                                              Dragii mei,

În aceasta noapte,în timp ce scriam aici pe Blog,vad in spatele meu, inpsre Sud ,desi eram cu ochii pe monitor,vad o camera supra incarcata cu obiecte de mobilier,camera ce incepe a se cutremura brusc.
Începuse un CUTREMUR mai intens  ! 

                 Image result for seismograf.

Vom auzi dragii mei ,de un Cutremur mai intens care se va produce înspre Sud.
Unde anume si cand ,nu mi s-a descoperit.
Dar asa cum stim cu totii,Romania este ocrotita de astfel de Cutremure mai mari,atâta timp cât ,CREDINŢA ORTODOXĂ ROMÂNA va ramane fierbinte în inimile si-n sufletele românilor .
                                       Cu dragoste,Maria.

 Prieteni dragi, 


Vă multumesc din suflet dragii mei, tuturor celor care ati

 contribuit si veti mai contribui financiar la Editarea

 CARTILOR CUVANTULUI LUI DUMNEZEU.

Fara voi, acest lucru nu ar fi fost posibil,iar BUNUL

 DUMNEZEU si MAICUTA DOMNULUI vede bunatatea 

inimii si sufletului vostru, si fara nicio indoiala, vă va 

rasplati vouă si celor dragi, înzecit si însutit faţă de cât

 m-ati ajutat si mă ajutati voi la zidirea CUVANTULUI LUI 

IISUS HRISTOS.

Sunt nespus de fericita că-mi sunteti PRIETENI, si 

totodata prin ajutorul vostru de nepretuit pentru mine ,

sunt precum niste"ctitori" ai ZIDIRII  GRAIULUI 

 DUHULUI  SFANT!

Asa unul câte unul dragilor, vom zidi CUVANTUL  LUI 

IISUS HRISTOS si vom intregi TURMA  SA,pentru ca 

nimeni sa nu se piarda.

Cărtile : 

România Viitorul al Doilea Ierusalim,

 precum si Extraterestrii  Există, 

vor apărea in aceasta toamna,asa cum tot în 

toamna anului 2016, a apărut si primul volum al

 ADEVARULUI  DUHULUI  SFANT, in octombrie anul 2016

 ,si care volum costa doar 28 de lei.

Toti DONATORII dragilor, se vor bucura de aceste 

viitoare doua volume  absolut GRATIS !

Iata dragii mei,cum puteti dona pentru urmatoarele 

 două  volume ale ADEVARULUI  DUHULUI  SFANT la 

care eu încă mai scriu,sau cum puteti comanda primul 

volum al ADEVARULUI DUHULUI SFANT:



                  
Image result for cutia milei imagini

Contul pentru strainătate:

Cod Bic Raiffeisen Bank : RZBRROBU 

Cod IBAN: RO71 RZBR 0000 0600 1504 7307

sau prin WESTERN UNION :

Maria Ghiorghiu -România , unde vă va da un numar mai

 mare, si mi-l puteti scrie in privat pe facebook, sau pe 

maill mariatecuci61@yahoo.com. 

Contul pentru România:

 Cod IBAN: RO71 RZBR 0000 0600 1504 7307


DONATII , PENTRU CARTEA - Dumnezeu există - Mărturii. - blogge


mariaghiorghiu.blogspot.com/.../donatii-pentru-cartea-adevarul-du...

Dec 11, 2016 - Din vanzarea primului volum al CARTII,(nu o spun spre lauda,ci ca o ... donatorii )am facut multe mici DONATII,si -am ajutat si pe cei necajiti si ...
You've visited this page 2 times. Last visit: 1/3/17

CARTEA ADEVARUL DUHULUI SFANT, VA COSTA DOAR 28 LEI ...

https://plus.google.com/.../posts/CCD4pSVdgtb

Dec 7, 2016 - CARTEA ADEVARUL DUHULUI SFANT, VA COSTA DOAR 28 LEI, pe intreg anul 2017 ! CARTEA ADEVARUL DUHULUI SFANT, VA ...                            

CELE 10 PORUNCI DUMNEZEIESTI ! CELE 10 PORUNCI ...

https://plus.google.com/.../posts/iFjAcN6P4EK

Translate this page
Jul 31, 2014 - CELE 10 PORUNCI DUMNEZEIESTI ! CELE 10 PORUNCI DUMNEZEIESTI , ŞI EXPLICAŢIA LOR !

CELE 10 PORUNCI DUMNEZEIESTI SI EXPLICATIA LOR - YouTube

https://www.youtube.com/watch?v=zd646QSRPw0
Jun 13, 2016 - Uploaded by Dumnezeu Te Iubește
CELE 10 PORUNCI DUMNEZEIESTI SI EXPLICATIA LOR Nu copia sau reposta videoclipul, dacă îți ...





                   Cu dragoste,Maria.





5 comentarii:

  1. S-a ne apere Bumul Dumnezeu si Maicuta Domnului. Cu drag doamna Maria.

    RăspundețiȘtergere
  2. Zicea cineva, mai demult, ca dupa ce moare o mare personalitate politica, Romania va fi zguduita de un cutremur mare. Din cate s-a scris d-na Zoe Petre, care a plecat recent la Cer, a fost implicata in politica, fiind pe postul de consilier la Cotroceni. Sa speram ca n-o sa fie, desi tot mai multe anunturi apar despre faptul ca Romania va fi lovita de un cutremur mai mare!

    RăspundețiȘtergere
  3. m-ati bagat in ceata si derutata de aptitudii,capacitatile d-voastra.A-ti scris ca"in timp ce scriam pe blog","eram cu ochii pe monitor","am vazut in spatele meu".Cum reusiti sa vedeti ce se intampla in spatele d-voatra in acelasi timp cand scrieti?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anonim6 septembrie 2017, 00:25
      Tocmai in aceasta consta MINUNEA LUI DUMNEZEU!
      Deci,nu conteaza unde sunt,sau ce fac,daca este sa aud ceva, sau sa vad ceva ,atunci asa este. Nu conteaza ca scriu la calculator,deoarece pot sa vad deasupra mea, in stanga mea,in spatele meu,etc. Aici este MAREA MINUNE ! DUMNEZEU si MAICUTA DOMNULUI fac posibile toate aceste MINUNI!
      MANTUITORUL ne spune asa:Tot ce este cu neputinta la oameni,este cu putinţă la Dumnezeu ! Sfânta Evanghelie după Luca :: Capitolul 18 - Biblia Ortodoxa
      www.bibliaortodoxa.ro/carte.php?id=48&cap=18
      Translate this page
      Doi oameni s-au suit la templu, ca să se roage: unul fariseu şi celălalt vameş. 11. ... zicând: Lăsaţi copii să vină la Mine şi nu-i opriţi, căci împărăţia lui Dumnezeu este a unora ca aceştia. ... Iar El a zis: Cele ce sunt cu neputinţă la oameni sunt cu putinţă la Dumnezeu. ... Şi tot poporul, care văzuse, a dat laudă lui Dumnezeu.

      Ștergere
  4. Multumesc pentru raspunsul frumos.M-am simtit ca" Toma " care nu reusea sa inteleaga.

    RăspundețiȘtergere