sâmbătă, 7 ianuarie 2017

ZĂPADĂ MARE SI VISCOL PUTERNIC ÎN SUD !


CARTEA ADEVARUL DUHULUI SFANT, VA COSTA DOAR 28 LEI ...

https://plus.google.com/.../CCD4pSVdgtb

Translate this page
Dec 7, 2016 - CARTEA ADEVARUL DUHULUI SFANTVA COSTA DOAR 28 LEI,  PENTRU LUNA DECEMBRIE 2016  si pentru IANUARIE  2017 !! CARTEA ADEVARUL DUHULUI SFANT, VA ...


DONATII , PENTRU CARTEA - ADEVARUL DUHULUI SFANT

mariaghiorghiu.blogspot.com/.../donatii-pentru-cartea...

Translate this page
Dec 11, 2016 - Prieteni dragi, Fara ajutorul vostru, nu ar fi fost posibil ca sa editez primul volum al Cartii - ADEVARUL DUHULUI SFANT! Imi doresc din toata ...
                                               
                      7 Ianuarie 2017,ora 7,23 dimineata !

                                            Dragii mei, 

Astăzi dimineaţă,desi trebaluiam prin casă,la un moment dat, mă văd pe mine înotând prin zăpada mare, chiar înafara curtii mele,în strada.
Image result for nametiImage result for nameti..
Un picior il scufundam în zăpada mare, pe celălalt ma chinuiam ca sa-l scot.
Dragilor, se pare ca vom avea o iarna bogata în zăpadă.
DOAMNE  AJUTA ,ca sa putem duce toate cate ne daruieste Bunul Dumnezeu si Măicuţa Domnului.
                                Cu dragoste,Maria.

2 comentarii:

  1. E bine, am graul infratit, aceasta plapuma este bine venita!
    La multi ani tuturor, dar in special azi celor cu numele Botezatorului Ioan!
    Multumim Maria!

    RăspundețiȘtergere
  2. Asa spunea la TV unde e noutate?

    RăspundețiȘtergere