sâmbătă, 14 ianuarie 2017

UN INCENDIU VIOLENT, VA MISTUI O CASĂ !

                           Noapte de 13 -14 Ianuarie 2016,ora 1,23 !

                                             Dragii mei, 

Tot in aceasta noapte,in timp ce scriam aici pe Blog, vda dragilor înspre Est,văd cum un incendiu extrem de violent,a mistuit o casă.



Image result for INCENDII..

Vedeam dragilor, doar scheletul casei care mai ramasese în urma cumplitului Incendiu.
Sa dea Bunul Dumnezeu si Maicuta Domnului,ca sa nu fie si victime omenesti.
                                             Cu dragoste,Maria.

54 de comentarii:

  1. Previziunea spune un incendiu va mistui o casă,dacă e una de-a lui Iohannis nu-i bai că-i mai rămîn 5,dar mai bine ascultați aici.DS https://www.youtube.com/watch?v=tAO7TMS6hHw

    RăspundețiȘtergere
  2. CĂPŞUNĂ VODĂ

    E un munte de slănină
    Şi-are-o faţă ca de sodă
    Toţi românii se închină:
    Iată-l pe Căpşună Vodă!
    Îl votară căpşunarii
    Risipiţi în patru zări
    Ne-au cam dat cu flit, hoinarii:
    Votul marii răzbunări!
    Ei au pedepsit o ţară
    Ce-n pustiu i-a alungat
    Pentru pîinea lor amară
    Ne-au dat un handicapat.
    Straşnică mobilizare
    Pe Facebook şi Internet!
    Hai la ţară de vînzare
    Are banner şi-n closet!
    A vîndut copii, turbatul
    Plîng familii după ei
    Na rinichiul, ia ficatul
    Inima? 5.000 de lei!
    N-am crezut că ne va bate
    Dumnezeu aşa de rău:
    Ne-a arătat că se poate
    După Chior - un Mutălău.
    E mutant, n-are charismă
    Zici că-i zombi împăiat
    Berlinul ne-a tras o cizmă
    Fiindcă prea des l-am trădat.
    Reichul IV se-nfiripă
    La Dunăre şi-n Carpaţi
    Şmecherul n-are echipă
    Doar nişte băsişti mascaţi.
    Iese Dosia la bătaie
    Trei piftii-s la guşa ei
    Sar în curul gol, din baie
    Pleşu şi cu alţi lachei.
    Doi beţivi îşi cer răsplata
    Buldogul şi Orban L.
    Numai sapa şi lopata
    Mai vindecă PNL.
    La fasole cu ciolannis
    Stau la coadă interlopi -
    La Putere tot golanii-s
    Aţi votat de-aţi dat în gropi.
    Aţi vrut să scăpaţi de Chiorul
    Dar, de fapt, voi l-aţi salvat
    Vă înjură tot poporul
    Mai bine v-aţi fi-mpuşcat.
    Hai, veniţi acum acasă
    Luaţi-vă ţara-napoi!
    Ah, ce farsă dureroasă
    Şi ce baie de noroi!
    Iar e-n lanţuri ţara asta
    Ticăie bomba cu ceas
    Ne-a lovit, din nou, năpasta
    După un tătar - un sas.
    Plîngi pînă îţi crapă buza
    Tu, nefericit norod:
    Pe tronul lui Vodă Cuza
    Stă Căpşună Voevod!
    Sceptrul lui Mihai Viteazul
    E la neamţul second-hand
    Exilul beleşte prazul
    Ce ruşine! Ce mai brand!
    Biată Ţară Românească
    Eşti la capăt de destin...
    Adolf Hitler să trăiască
    Şi nepotul lui cretin!

    Corneliu Vadim Tudor

    (Pamflet scris în noaptea de 3 spre 4 decembrie 2014)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Doamne ce pamflet,nici nu am știut de el,e atît de real totul. Țara asta a pierdut cei mai talentați oameni de cultură,doxă de carte Vadim Tudor și Adrian Păunescu,cei mai patrioți romani. Ps.Executat și el la comandă că devenise incomod pt.sistem.DS

      Ștergere
    2. Mare om Vadim, de ce nu l-ati ales? Despre coruptia asta care ne "uimeste" acum, Vadim urla inca de acum 15 ani si l-ati facut nebun,Circotasii au luat si bani pentru asta

      Ștergere
    3. Asa e DS, ca si Paunescu , Vadim a fost un geniu .

      Ștergere
    4. Acesta a fost fenomenul generatiei noastre : se vorbea de Putna, de 1 Decembrie , de toata istoria noastra , de Romania mare, ,,Traiasca duhul lui Iancu '' ...
      Care din voi va recunoasteti acolo pe stadion ?

      31.15' - ei sunt acum pensionarii Romaniei !

      Din 1973 (prima oară) până în 1985 (ultima oară) au avut loc 1.615 spectacole de muzică și poezie.

      https://www.youtube.com/watch?v=UejMK3xTwV8

      Ștergere
    5. Am uitat să vă spun o să vedeți zile acestea morți suspecte (la comandă) din anturajul Codruței Koveși,persoane din SRI și alte Servicii Secrete.Legea lor este aceea după ce te-au folosit te elimină,precum mafia.Tot așa i-a eliminat și Hilary pe cei din jurul ei,numai anul acesta au fost ucise 6 persoane la comanda Serviciilor CIA ,găsiți lista pe net.DS

      Ștergere
    6. S-a implinit profetia , era profetic in poezia lui Paunescu.
      Mergeam pt muzica la Cenaclu nu pt politica !
      Acest fenomen cultural a unit trei sau patru GENERATII,care ne-a facut in acele momente sa nu stim ca traim in epoca Ceausescu,in comunism.( Ptr. cei carcotasi)

      Asta este adevarata Romanie...Traiasca Romania mare si adevarata ! Este alaturi de Eminescu unul din cei mai buni si geniali poeti romani.Viata vesnica, MAESTRE !

      Caciula - Cenaclul Flacara ( Ion Hagiu )

      Taică-meu in primărie
      Avea dreptul ca să intre cu căciula-n cap,
      Obicei de pă moşie,
      De la moşii şi strămosii mei păstrat.

      Cu căciulile pă frunte
      Stăm de veacuri, ca un munte
      În curbura arcului Carpat
      Asta e căciula mea
      Şi o port cum se purta,
      Că-i obicei din daci lăsat

      Port caciula pe-o ureche
      Şi acasă si la nunta si la oi
      Dupa datina straveche
      Moştenită şi păstrată şi pă la noi.

      Cu căciulile pă frunte
      Stăm de veacuri, ca un munte
      În curbura arcului Carpati
      Asta e căciula mea
      Şi o port cum se purta,
      Că-i obicei din daci lăsat

      Unii zic sa-mi iau căciula, jos din cap,
      Spunand adesea ca nu-s civilizat,
      Poate vor s-o ţâu în mână, să mă aplec,
      Ca sa ma laude că m-am integrat

      Da', bă vecine, hai la mine,
      Te primesc cum pot mai bine
      Dar de căciula mea nu te lega
      C-asta e căciula mea, îi a mea si nu-i a ta
      Că-i obicei din daci pastrat

      Cin' nu crede să să ducă, la columna
      Să să uite, si-o vedea
      Sabia încovoiata, arcul scutul şi căciula
      Orice dac le-a avea

      Cu căciulile pă frunte
      Stăm de veacuri, ca un munte
      În curbura arcului Carpati
      Asta e căciula mea
      Şi o port cum se purta,
      Că-i obicei din daci lăsat

      Mai copchile, ia sama ghine
      Ca să ducă obuceiul, cănd or creşte ai tai copchii,
      O inima vitează în tine
      Sus pa frunte o căciulă ca un dar s-o ţîï

      Cu căciulile pă frunte
      Stăm de veacuri, ca un munte
      În curbura arcului Carpat
      Asta e căciula mea
      Şi o port cum se purta,
      Că-i obicei din daci pastrat!

      https://www.youtube.com/watch?v=9HzTEyw1170

      Ștergere
    7. O Adolf Hitler a fost Anti Hristos CUM INCEP SI INITIALELE A.H. care a omorat atiitia evrei si oameni nevinovatii

      Ștergere
    8. DS, pai ce sa mai intelegem din ce spui tu si Maria? Ea a sustinut ca trebuia sa iasa Hilary pentru ca asa e voia lui Dumnezeu iar tu spui ca Hilary isi asasineaza oamenii la comanda. Adica e demonica!

      Ștergere
    9. Anonim 15 ian 12:46 de ce încerci să faci această asociere între noi? D-na Maria a făcut o previziune despre Hilary la vremea respectivă și eu ce legătură am că nu înțeleg,unde vrei să duci discuția? D-na Maria scrie aici ce i se arată, dar nu obligă pe nimeni să fie de o anume culoare politică. Mesajul tău mi se pare fără logică.D-na Maria are o anume părere despre Hilary,eu am o alta,care e problema ta?DS

      Ștergere
    10. Pai si tu faci unele „prorociri”, DS. Dai de inteles ca stii multe. Noi incercam sa descifram adevarul din tot ce se spune pe aici, numai ca unele „stiri” se bat cap in cap. Ori crezi in tot ce spune Maria, ori nu?

      Ștergere
    11. Eu nu fac nicio prorocire, am spus ce am știut și ce am avut de spus.Cine a înțeles și a avut ochi să vadă a văzut,cine nu,nu.Eu cred in tot ce a spus D-na Maria și s-a împlinit.DS

      Ștergere
  3. Întîiul pamflet din Noul An
    PRIMITIVI CU CEAS DE AUR...

    Primitivi cu ceas de aur, îmbrăcaţi ultima modă
    Deşi se spălau odată cu leşie şi cu sodă.
    Au maşini de lux, golanii, şi palate cu piscină
    Cu valori nenumărate casa lor de bani e plină.
    Te sfidează cu această bogăţie afişată
    Deşi ei sînt proşti ca noaptea, sau ca vita încălţată.
    Dacă îi vei lua de guler şi-i vei scutura puţin
    Vor sări din ei păduchii ca ochii lui Mr. Bean.
    Ei n-au carte, dar au parte, fluturînd titluri bogate:
    Masterate, doctorate şi-un C.V. de cazi pe spate.
    Fiindcă e ştiut că prostul parcă nu e prost destul
    Dacă nu-i umflat cu pompa, precum un curcan fudul.
    Tot mereu au fost în ţară neamuri proaste şi escroci
    Impostori fără ruşine, prostituate, dobitoci -
    Dar acum sînt fără număr, cîtă frunză, cîtă iarbă
    Cînd îi vezi în spaţiul public încep creierii să-ţi fiarbă.
    Asta cică e elita, crema vieţii sociale
    Blindată cu funcţii grele şi zeci de patalamale
    Ei decid destinul vostru, ce-i mai bine pentru ţară
    (După ce şi-au tras, fireşte, mare parte din comoară).
    Aceşti trîntori fără creier, fără inimă şi milă
    La televizor dau lecţii, cu o meclă imbecilă

    Ei au făcut praf o ţară, dar tot ei vor s-o salveze
    Însă nu-i lasă poporul în pace să guverneze.
    Ah, acest popor al crucii, îndărătnic şi redus
    Nici acum nu înţelege că vremea lui a apus?
    El n-are Rolls-Royce la scară, nici butoni cu diamante
    Nici vacanţa nu şi-o face în locuri extravagante.
    Nu mănîncă icre negre, nu bea whisky sau cinzano
    Nu doarme în Biedermayer, n-are nici Lămpi de Murano
    El strînge din greu cureaua, iar copiii flămînzesc
    Unii nu mai merg la şcoală, la spitale nu-i primesc.
    El ştie una şi bună: n-are bani nici de colivă
    Fiindcă i-a ciordit elita lacomă şi primitivă.
    Javrele acestea latră, zilnic, de democraţie
    Dar ţin strîns ciolanu-n gură, fiind gata să te sfîşie.
    Toţi aceşti pigmei cu dungă roşie în buletin
    S-au tras unii după alţii! Ce ruşine! Şi ce chin!
    Maimuţoi cu cap de cîrpă şi cu inimă de gheaţă -
    Fraţilor, să ardă-n Hades, pîn' la ultima paiaţă!
    Hai, ridică-te, Ioane! Şi tu, Gheorghe! Doar ştiţi psalmul
    Puneţi iute mămăliga să fiarbă precum napalmul!
    Ziua unei mari explozii se apropie rapid -
    Primitivi cu ceas de aur: E sfîrşitul! Marş la zid!

    CORNELIU VADIM TUDOR
    29 decembrie 2012, Bran

    RăspundețiȘtergere
  4. PAMFLETUL MITOCANILOR


    Mă piş pe banii voştri, mitocani
    De unde aveţi, mă, atîţia bani?
    Ce aţi muncit? Ce dracu-aţi inventat?
    Şi cîte Premii Nobel aţi luat?
    Din muncă şi din cinste nu se poate
    Să strîngi aşa averi nemăsurate.
    Un om normal nu face în trei vieţi
    Comorile pe care voi le-aveţi.
    Şi-atunci, cum încropiţi grămezi de bani
    În ţara tot mai plină de sărmani?
    E clar că din afaceri necurate
    Pentru că voi furaţi pe deşelate.
    Furaţi la şase mîini, cum are Budha
    Nu ştie nici vecinul, şi nici ruda.
    Ce minte rea aveţi, şi inventivă!
    Furaţi orice, şi grîul din colivă.
    Şi zahărul din ceai, chiar şi acidul
    Din borviz, dacă asta vrea partidul.
    Partidul... Paravan pentru Mafie...
    Ce dreaptă? Care stîngă? Bani să fie!
    Partidele-s o gaşcă interlopă
    Care-a speriat întreaga Europă.
    E plină fiecare puşcărie
    De hoţi ce-au şterpelit o butelie
    Ori două pîini, un cablu, o carcasă
    N-aveau ce da copiilor la masă.
    Iar voi? Întreaga ţară aţi furat-o
    Pe buze tot cu UE şi cu NATO.
    Aţi dat „tainul" la toţi veneticii
    Prostindu-ne cu foc de artificii.
    Paragina-i regină. Jaf total.
    Parc-a trecut războiul mondial.
    Şi ca un animal înfometat
    Aţi stat la pîndă, aţi adulmecat
    Şi colţii i-aţi înfipt în beregată
    Nu aţi avut nici mamă, şi nici tată.
    Iar prada aţi tîrît-o în bîrlog
    Făcînd mişcări de şarpe, sau hîrciog.
    Pămînturi, codrii, şcoli, chiar şi spitale
    Retrocedări vizibil ilegale
    Neruşinaţi şi lacomi aţi furat
    Cu acte false şi complici la stat.
    Invazia lăcustelor e-o glumă
    Faţă de blestemata voastră ciumă.
    Voi n-aveţi idealuri, nici nobleţe
    Doar portofel şi maţe hrăpăreţe.
    Mă uit la voi cu scîrbă şi sictir
    Ce tare mirosiţi a cimitir!
    La cea dintîi revoltă mai nasoală
    Voi veţi fi primii tăvăliţi prin smoală
    Scuipaţi în ochi, la stîlpul infamiei
    Şi azvîrliţi în fundul puşcăriei.
    Aşa că fie-mi, dar, îngăduit
    Să vă dispreţuiesc la infinit.
    Nu sînteţi oameni - sînteţi mărunţiş
    Pe banii voştri şi pe voi: mă piş!

    CORNELIU VADIM TUDOR
    31 decembrie 2013, Bran

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adyna,Vadim avea dreptate și a descris in versuri exact ce trăiesc romanii acum.Nu va mai exista altul ca el,talentat, curajos și un mare PATRIOT.DS

      Ștergere
    2. Da DS, Vadim se refera si la aia pe care ii sustii tu.

      Ștergere
    3. Da mereu l.am placut pe Vadim ;avea un curaj si spunea mereu adevarul.
      Pacat ca a plecat prea devreme

      Ștergere
    4. Nu cred că l-ai cunoscut tu mai bine ca mine să spui la cine se referea.Vadim avea priteni în toate partidele pentru că nu-i băga pe toți în aceiași aoală cum faci tu acum.Cele mai multe conflicte le-a avut cu cei din UDMR și cu cei care le cîntau în strună acestor trădători de țară și de neam.DS

      Ștergere
    5. DS nu am incredere in capacitatea ta de a filtra corect ceea ce vezi. Nu spun ca n-ai vazut o multime de lucruri dar m-am convins ca le dai un sens deformat din cauza convingerilor tale politice ca si Maria.

      Ștergere
    6. Anonim 15 ian 12:48 ce nu am filtrat corect,care răspuns te-a nemulțumit că nu înțeleg la ce faci referire.Eu nu oblig pe nimeni să fie de acord cu mine,am vrut doar să aduc la cunoștință,unele lucruri despre care oamenii nu știu.DS

      Ștergere
  5. cat adevar in versurile Tribunului, ne-au hotarat viitorul, romanii plecati din tara, de ani buni.

    RăspundețiȘtergere
  6. Pentru generatia care nu se nascuse inca la Revolutie :

    https://www.youtube.com/watch?v=iB7DnJtrncg


    Nu m-ai credeti bazaconii de genul" strada schimba ceva!" Naivitate,imaturitate,invatati din greselile noastre,invatati ca nu exista democratie,ca totul este o facatura pe care si un orb o poate vedea! Noi eram numiti golani .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cat sange varsat la Revolutie !

      Ștergere
    2. Nu numai cît sânge a fost vărsat,dar ce soartă cruntă a avut Vali Sterian după ce a omorât două persoane pe Bulevardul Magheru,cînd un autobuz RATB a intrat în BMV-ul lui și l-a aruncat în acei oameni nevinovați.În perioada procesului acesta a încetat din viață,iar fiul lui Oliver a trebuit să plătească familiilor victimelor despăgubiri de sute de milioane.Pe lângă alte afecțiuni pe care le avea,accidentul acela i-a grăbit moartea.Mare păcat de asemenea voce.DS

      Ștergere
  7. Dumnezeu sa-l ierte si sa-l odihneasca in pace pe acest mare Om si mare patriot,fara egal.Mult,foarte mult adevar in aceste scrieri,odihna vesnica Corneliu Vadim Tudor,multi romani adevarati te-au iubit si te iubesc inca!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Silvia ,Vadim a fost un om minunat nu puteai să stai lîngă el fără să te facă să rîzi cu lacrimi.Cind aparea el toată lumea îi sorbea orce cuvînt,ne povestea despre ce a mai făcut la Parlamentul European sau întîmplări haiose din viața lui.A fost un om deosebit și mare iubitor de animale,chiar dacă uneori era mai pătimaș și își ieșea ușor din fire.Din acest motiv și-a făcut mulți dușmani.Dumnezeu sa-l odihnească.DS

      Ștergere
    2. Da,asa este DS,comentul tau m-a facut sa lacrimez,mi-e dor de Coneliu Vadim Tudor...

      Ștergere
    3. Sunt persoane dragi pe care le-am pierdut și mult timp nu le-am șters nici nr de telefon din agendă Adrian Păunescu,Vadim Tudor,Adrian Iovan,Mădălina Manole,Mihaela Runceanu și mulți oameni de valoare pe care i-am cunoscut.DS

      Ștergere
    4. DS vai dar ce importanta esti tu ca ai cunoscut vedete... De parca asta iti acorda tie vreun merit. Ai gasit cu ce sa te lauzi. :)))

      Ștergere
    5. Anonim 15 ian 12:51 am cerut eu vreun merit pentru asta?Nu vezi că te bagi ca musca în lapte,fără să-ți fie adresat tie mesajul.Tot timpul intervi în dialogul meu cu altcineva,nu vezi că te umpli de penibil.Nu te bagă nimeni în seamă și ți-ai fixat niște ținte pe aici să le ataci permanent.DS

      Ștergere
    6. Imi pare rau, DS, dar nu ma pot abtine cand vad ca unii se umfla in pene aiurea.

      Ștergere
    7. Anonim 16 ian 02:33 dar care e problema ta de o tot ataci pe DS.De ce te bagi in discuție aiurea,observ că ea vorbea cu Silvia nu cu tine.Care e scopul tau aici să-i ataci pe alții?

      Ștergere
  8. Va fi un Pitești la nivel Mondial ! Interviu cu parintele Teodot

    https://www.youtube.com/watch?v=twXQt21aXMM

    RăspundețiȘtergere
  9. Au ars atatea case in iarna asta.S-a trezit si Maria sa sprevesteasca si ea ca va mai arde una.vica

    RăspundețiȘtergere
  10. Răspunsuri
    1. L.A dar tu ai dungă roșie pe buletin? DS

      Ștergere
    2. L.A. sunt oameni care sug la 2 oi si cu vechiul sistem si noul sistem , daca esti un om in banca ta , nu poti fii sluga si unii si altora . de dunga rosie din buletin DS stii ca ai lucrat cu ei , militienii o puneau dupa ce interogau bine .
      Auzi da cu Nicu Ceausescu nu ai stat la masa, cu Dascalescu , cu Bobu si cu cei din Directia 5 ?
      Daca ar stii aia ce postezi pe aici ....

      Ștergere
    3. Auzi DS, dar numarul lui Iohannis nu-l ai in agenda ta faimoasa? Sau pe al lui Obama,m Putin? :)))

      Ștergere
    4. Da,eu sunt o bancă de date am și numerele voastre,inclusiv adresele așa că feriți-vă.Vai de capul vostru,unde vă zboară gîndul.DS

      Ștergere
  11. Casa dw nebuni de la Cotroceni.

    RăspundețiȘtergere
  12. Era aproape sa am DS,in schimb biotestu cica l-am trecut...
    Specific,sa raspunzi cu intrebare la intrebare. LA

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. L.A păi dacă întrebarea ta a fost ironică,ți-am adresat și eu una în aceiași notă,de ce te-a deranjat?DS

      Ștergere
  13. Nu a fost nimic ironic nici nu m-am suparat.
    Raspunsul la intrebarea mea vine, sau, ...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 11.23 - il are , il are , e sireata si cand nu-i convine , nu aude . Tipic Secu ! Din priviri te face , adica din postari .

      Ștergere
    2. LA și anonim 17 ian 22:04 citesc și eu mesajele pe aici și mă crucesc cîtă prostie și cîtă răutate zace în voi.Dacă aș fi în locul lui DS nici nu v-aș răspunde.Sunteți prea mizerabili pentru a merita un raspuns.

      Ștergere
  14. Fabrica de viori a ars din temeli

    RăspundețiȘtergere
  15. Asa e anonime 1 46, a innebunit lumea, uita-te la tine ce reactie poti avea la simpla mea intrebare, te felicit !

    RăspundețiȘtergere
  16. LA eu am avut o reacție de om normal ca orice cititor,care intră aici și vede mesajele voastre ironice și deplasate la adresa unei persoane(DS) pe care nu o cunoașteți.In ce calitate întrebi tu dacă are certificat Orniss?Nu ți se părea normal să-ți raspundă la fel de ironic cum ai făcut-o tu,la ce te-ai așteptat? După cum am văzut ați făcut-o securistă,comunistă,găină jumulită și în fel și chip,dar nu vă e rușine?Voi credeți că acest blog a fost creeat să vă revărsați voi dejectiile aici.Nu contează ce culoare politică are un om,nimeni nu îți dă dreptul sa-l jignesți și sa-l înjuri din acest motiv.

    RăspundețiȘtergere
  17. Eu nu am facut pe nimeni gaina si nici nu am jignit iar in ce priveste certificatul am intrebat ca sa-mi dau seama ce cunostiinte poate avea;
    Ce faci tu insa este o eroare fata de mine , cum le intorci, privesti si imi pui fapte in carca; daca nu esti din sistem nu ma deranjeaza, erore humanum est, dar daca esti oficial, gandeste-te mai bine inainte sa faci acuzatii.
    Referitor la dna DS cunoaste, dar nu interpreteaza pana la capat bine, capisci ?

    RăspundețiȘtergere
  18. LA pai nu e cazul să interpreteze sau să detalieze nimic,mesajele ei sunt scrise aici pentru cei inteligenti,nu pentru cei cu vocabularul limitat,care injură atunci cînd nu au argumente.Una e să intri intr-o confruntare de idei cu cineva și să aduci argumente atunci cind susți ceva și alta e să sari sa insulți în cel mai josnic mod.

    RăspundețiȘtergere