duminică, 8 ianuarie 2017

UN ATENTAT ! CUMPLIT S - A ADEVERIT ÎN IERUSALIM !

                                                        Dragii mei, 


Scriam  în urmă cu doar cateva ore (sau o zi numai ),un articol cu titlul :  

                                   

UN ATENTAT ....!!! UN ATENTAT ....!!!

https://plus.google.com/.../WDhnNf1mmdZ




Translate this page
14 hours ago - UN ATENTAT ....!!! UN ATENTAT ....!!!

Aici spuneam dragilor, că vom auzi de un ATENTAT, care va avea loc undeva,cât de curând.
Din nefericire ,nu a mai durat decat cateva ore, iar nenorocirea a avut loc în Ierusalim.
Un terorist a intrat cu un camion,intr-o multime de oameni pasnici.
Iata ce s-a întamplat:

       

Un camion a intrat în mulțime la Ierusalim. Cel puțin trei morți ...

https://www.realitatea.net/un-camion-a-intrat-in-mul-i...

Translate this page
comentarii, Cel puțin trei oameni au murit și mai multe persoane au fost rănite după ce un camion a intrat în plin în mulțime la Ierusalim. , stiri, realitatea.net.

Atac terorist la Ierusalim. Un camion a intrat într-un grup de pietoni


https://www.antena3.ro/.../atac-terorist-la-ierusalim-un...

Translate this page
3 hours ago - Un camion a intrat duminică într-un grup de pietoni în Ierusalimul vechi, într-una dintre locațiile intens frecventate de turiști, informează ...

FOTO ATAC în Ierusalim după ce un camion a intrat într-un grup de ...

www.mediafax.ro/.../foto-atac-in-ierusalim-dupa-ce-u...


Translate this page
10 mins ago - FOTO Cel puţin 15 răniţi, într-un atac cu camion în Ierusalim ... Dragnea arată cine este ”jupânul”: Decizie FULGER a guvernului la nici o .


Iata si articolul meu:
   Noapte de 7 - 8 Ianuarie 2017 ,ora 0,30 !

                                          Dragii mei, 

În aceasta noapte, în timp ce scriam aici la articolul anterior, îmi apare în faţa mea, desi eram cu ochii pe monitor,vad o masa mai înalta,iar pe masa vad o cana obisnuită.
Din aceasta cana dragilor, vad cum ies doua cuvinte si rămân în aer suspendate.
Acestea erau:

                       "Un Atentat....!"

Da,cuvintele erau urmate de puncte,puncte. 
Dragii mei, vom auzi din păcate,de un alt ATENTAT.
Unde anume, când si în ce fel, eu nu stiu a vă spune, pentru că, nu mi s-a descoperit mai mult.
Dumnezeu si Măicuţa Domnului sa ne apere si sa ne ajute pe toti în fiecare clipă, ca sa fim ocrotiti de tot răul si de tot necazul ,AMIN !

                                       Cu dragoste,Maria.





5 comentarii:

  1. Maria eu te urmaresc de mult timp si mi se pare ca ai scris despre Ierusalim acum cateva luni in urma.

    RăspundețiȘtergere
  2. De cate ori nu a scris,aproape in fiecare saptamana.

    RăspundețiȘtergere
  3. Vai de mine ce intamplare iesita din comun.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca se intampla ca o persoana din familia dv. sa se afle printre cei raniti/morti nu mai erati asa ironic!
      Doamne ajuta!
      Neluta

      Ștergere
  4. Eu as avea rezerve cu privire la atacul terorist cu masina, dupa mine la 'un atentat',ma gindesc la o tinta unica,o persoana oficiala cu o functie la virful unui stat.Deci zic sa mai asteptam,sa nu ne grabim.

    RăspundețiȘtergere