duminică, 3 aprilie 2016

URSUL POLAR , A IESIT DE SUB NĂMETII DE ZĂPADA !





                                                                               
                                                               31 Martie 2016,ora 12,26 !

                                                      Dragii mei, 

În aceasta zi de-amiaza, după ce am scris aici pe Blog, m-am intins putin in pat stând cu ochii inchisi.
Dar stand asa, mi-a fost dat sa vad ceva frumos, ceva deosebit.
Vedeam dragilor înspre Est, o întindere mare de zăpăda pufoasa, iar de sub zăpăda iese un trup cu blana alba, care incepe a se scutura.                                              

.

După ce si-a dat toata zăpada jos de pe el, vad că se intoarce spre mine, iar acum vad ca este vorba despre URSUL POLAR.
Părea atât de aproape si ne prioveam unul pe altul.
Trebuie sa recunosc ca era putin fioros,deoarece il vedeam foarte indeaproape.
Dragii mei, eu nu stiu de ce mi-a apărut URSUL POLAR in viziunea mea; dar cu siguranta ceva va fi, căci, nu degeaba mi-a fost ingaduit sa vad cum iese de sub zapada.
                                        Cu dragoste,Maria. 

5 comentarii:

  1. Poate , vom parcurge un timp mai bun fara frig ... ursul este bun in vis chiar si inviziuni ....d-l stie mai sigur ! Doamne ajuta !

    RăspundețiȘtergere
  2. UNDE ESTE EVANGHELIA?EVANGHELIA DE DUMINICA?

    RăspundețiȘtergere
  3. Rusia a fost intotdeauna asociata cu ursul.

    RăspundețiȘtergere
  4. Federatia rusa mai este numita si ursul .nu stiu daca si polar.cred ca se va scutura putin prin nagorno-karabah.

    RăspundețiȘtergere