sâmbătă, 26 martie 2016

ÎNGERUL GAVRIIL ȘI FECIOARA MARIA , LA MINE ÎN CAMERĂ !

  c.                                     25 Martie 2016,ora 6,23 dimineața !

                                             Dragii mei, 


                                     Image result for buna vestire.

În aceasta dimineață mare si Sfântă, mă trezeste un glas care spune asa:
                ” Astazi ,Buna Vestire!

Moment in care m-am trezit, si vedeam sub plafonul camerei mele, deasupra patului in care eram, vedeam un dreptunghi care stralucea precum argintul în soare.
Acest dreptunghi mare cât o palma de adult, respira,pulsa încontinuu. Inchid pleoapele,pentru a vedea ce se află în spatele acelui dreptunghi pe care-l vedeam cu ochii firesti, si astfel vad cu ochii inchisi ,văd ceva dumnzeiesc.
Imi aud propriul glas, fara ca eu sa deschid gura mea, era glasul sufletului meu, care spunea asa:
                 Eu Te iubesc Dumnezeul meu, 
                           si Măicuța mea!   
Și văd dragii mei, pe Arhanghelul Gavriil cu o floare alba în mâna Sa stângă,părea a fi un Crin;  iar  dreapta Sa ,o întinde până aproape de umărul Sfintei Fecioare Maria. 
Arhanghelul Gavriil ,Îi spune Prea curatei Fecioare așa:

Bucura-Te Prea Curată Fecioară MARIA, că vei naste pe Fiul  LUI DUMNEZEU.
Domnul este cu Tine !
             .
Așa ca in imaginea de mai sus,vedeam eu cu ochii închisi. Un alt glas dragilor, spune :
                 Să cânte Psalmi! Sâ cânte Psalmi !”
Și continui sa vad dumnezeiasca arătare a Arhanghelului Gavriil in camera Prea Curatei Fecioara Maria, totul era aievea, si nu doar imagine. Maica Domnului vorbea,Arhanghelul Gavriil de asemenea. Era multa lumină si multa stralucire divină.  
Arhanghelul GAVRIIL dragilor, după cum stim cu totii, s -a adresat PREA CURATEI FECIOARE  asa: 
                ”Bucura-Te ceea ce esti plină de HAR,Domnul este cu Tine. Binecuvântată esti tu intre femei.
Iar Prea Curata Fecioară,a raspuns Îngerului:
                       Iată roaba Domnului !Fie mie după Cuvântul Tău!”
Iar toata stralucirea divina,a disparut precum se topeste un fulg de nea in palma noastra.
Dragii mei, fiecare dintre noi poate trai asemenea MINUNI, de va avea Credință măcar cât un graunte de mustar.   
Să ne plecam genunchii fratilor, în Fața Prea Sfintei Treimi si a Prea Curatei Fecioare Maria, care ne -a adus mântuirea noastra a tuturor,prin nasterea Domnului si Mântuitorului nostru IISUS HRISTOS,Căruia I se cuvine toata cinstea ,slava si inchinarea Amin !   
                        Cu dragoste,Maria. 




























                        

2 comentarii:

  1. BINECUVÂNTATĂ SĂ FIŢI DOAMNA MARIA ȘI SĂ NE MAI RELATAŢI ASEMENEA VIZIUNI.

    RăspundețiȘtergere
  2. Cred ca aceasta sarbatoare estecea mai mare din tot calendarul, BUNA VESTIRE este ziua incare DUMNEZEU TATAL nea daruit pe UNICUL SAU FIU pentru mintuirea noastra, daca nu ar fi existat BUNA VESTIRE, nu ar exista nici SF. CRACIUN adica NASTEREA LUI ISUS, nu ar exista nici SFINTELE PASTE adica INVIEREA MINTUITORULUI ISUS CRISTOS, ziua BUNA VESTIRE este IZVORUL CRESTINISMULUI, MULTUMIM PREASFINTEI TREIMI SI FECIOAREI MARIA pentru MARELE TEZAUR CRESTINISMUL pe care ni la daruit AMIN. Ika

    RăspundețiȘtergere