sâmbătă, 9 ianuarie 2016

URMEAZĂ INUNDATII ŞI PATINOAR PE STRAZI , LA EST !

                                            Noapte de 8 -9 Ianuarie 2016,ora 2,20 !

                                                   Dragii mei,

În aceasta noapte, când abia îmi terminasem Rugaciunea, văd dragilor înspre Est, o strada asfaltata plina cu bălţi mari de apă, probabil de la zăpada topită ,sau de la ploile care cad si pe timpul iernii. 
Cand mi s-a arătat aceasta, Cerul era ca de ziuă.
 Apoi ,mi s-a arătat că s-a facut seară, iar pe stradă circulau masinile cu farurile aprinse.
 codul galben de ninsori abundente viscol si polei valabil pentru trei ...Cum ne protejam masina de gheata?
Numai că ,strada asfaltata,nu mai arata ca o strada normala,ci era dragilor,ca un adevărat Patinoar.
Masinile alunecau si pe stanga, si pe dreapta, si chiar se ciocneau unele de altele.
Exact cum patinam la patinoar, tot la fel ,si masinile dansau pe strada care, arata ca un Patinoar de nota 20. 
Dragii mei, vom auzi de astfel de fenomene grave, cât de curând.
Însă ,trebuie sa fim foarte atenti, chiar daca mergem pe jos, ,chiar daca mergem si cu masina.  
                                          Cu dragoste,Maria. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu