vineri, 8 ianuarie 2016

UN AVION MARE, PLIN CU PASAGERI , PIERDEA DIN ÎNALTIME ! AVIONUL , NU MAI ZBURA LA ÎNĂLŢIME !

                                     Noapte de 7 -8 Ianuarie 2016, ora 1,35 !

                                               Dragii mei, 

În aceasta noapte, în timp ce scriam aici pe Blog, văd dragii mei, un Cer de noapte, iar sub Cer dragilor, zboara  un Avion de mari dimensiuni,AVION care, pierde groaznic din înălţime. 

                                  Poze cu avioane picturi-cu-avioane-mari – Wallpapere.org.

DUMNEZEU dragii mei, a voit ca să văd şi-n interiorul Avionului care pierdea din înălţime.
Aici pe partea dreapta,vad o femeie ce părea a fi indiancă , si care tinea în brate o fetiţă de vreo cinci anisori, pe care o impletea la codite.
Mămica acestei fetite, in timp ce-i împletea coditele,îi cânta duios. De aici mi-am dat seama ca era indianca, dar şi după culoarea pielii. Femeia cânt foarte frumos puiului ei, si o mângâia împletindu-i coditele,fara ca sa banuiasca ceva.
Dragii mei, ce as putea sa mai spun ?
Să ne rugăm împreună ,pentru ca BUNUL DUMNEZEU  si MĂICUŢA  DOMNULUI, sa ocroteasca si pe cei care sunt în aer, si pe cei de pe apa, si pe cei de sub apă, si pe cei de pe uscat.
Doamne  ,Te rugam ,ai grija de noi toti, care suntem Lucrul mâinilor TALE.
                                         Cu dragoste, Maria.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu