vineri, 8 ianuarie 2016

SI S- A ADEVERIT ! VISCOLUL EXTREM DE PUTERNIC ŞI ZAPADA MULTA, LA SUCEAVA !


                                                      Dragii mei, 

Scriam cu doar cateva zile in urma, doua articole in care spuneam ca , va avea loc un Viscol extrem de puternic, iar zăpada va fi facut caiere pe strazi.
Şi iata dragii mei, desi în România sunt foarte putine locuri unde zapada e la ea acasa, iata ce se intampla in judetul Suceava:

Viscol puternic, zeci de oameni blocaţi în...

infoziare.ro/stire/6332119/Viscol puternic zeci de...
Viscol puternic, zeci de oameni ... limita-in-suceava-zeci-de-oameni-au-ramas-blocati-in-zapada ... mai-multe-drumuri-printre-care-si-autostrada .

              2 Ianuarie 2016 ,ora 23,15 !

                                   Dragii mei, 

În aceasta noapte ,in timp ce scriam la articolul anterior, văd intr-o clipă în stânga mea, desi eram cu ochii pe monitor, văd in faţa portii mele,văd o furtuna mare de zăpada, un viscol puternic care punea totul la Pământ.
 ... în județele aflate sub avertizări de ploi, ninsori și viscolAtentie, soferi! Cod rosu de viscol in Ungaria.
Vedeam cum zburau prin aer, obiecte grele de parca ar fi fost doar o hartie.
Zapada  desi nu era multa ,era si ea viscolita. 
Vantul puternic dragilor, lua si acoperisurile caselor.
Daca am crezut ca vom scapa de iarna mai cu usurinta, ne-am inselat. Iarna  îşi va intra in drepturi, prin ger napraznic si prin viscol extrem de puternic.
Sa ne imbracam foarte bine dragii mei, si sa iesim din case ,numai daca avem urgenta nevoie.
                                     Cu dragoste, Maria. 


                                     Noapte de 5 - 6 Ianuarie 2016, ora 1,50 !

                                          Dragii mei, 

În aceasta noapte, in timp ce mă rugam la BUNUL DUMNEZEU si la MĂICUTA  DOMNULUI, văd dragilor in spatele meu, de parca as mai fi avut un ochi la ceafa,vad o strada cu multe caiere de zapada, adunate de un vant extrem de puternic.


Imagini APOCALIPTICE din zonele aflate sub COD ROŞU de ninsoare şi ...... în județele aflate sub avertizări de ploi, ninsori și viscol.
Vedeam dragilor, cum vantul extrem de puternic, spulbera zăpada, si o aduna din loc in loc.
Strada era ca un patinoar !
Viscolul era atât de puternic ,că nu se vedea om cu om. 
Dragii mei, sa ne pregatim trupeste si sufleteste, de o iarna cu peripetii.
                                Cu dragoste, Maria. 

Iata si Informatia mai pe larg : 

Suceava: 23 de oameni, blocați în mașini de viscol, au așteptat o oră și jumătate să fie scoși dintre nămeți (VIDEO)

Un articol de: B1 TV | 08 Ian 2016, 08:13
Foto: viata-libera.ro
Codul galben de ninsori nu a rămas fără urmări.

23 de oameni au cerut ajutor pentru a fi scoşi din nămeţi în judeţul Suceava, informează B1 TV. Mulţi dintre ei au fost surprinşi de viscol în timp ce mergeau cu maşinile spre case.

Drumurile s-au blocat din cauza ninsorii abundente, astfel încât şoferii nu au mai putut înainta.

Autorităţile locale au reuşit să-i scoată dintre nămeţi după o oră şi jumătate.

Suceava: 23 de oameni, blocați în mașini de viscol, au așteptat o oră și jumătate să fie scoși dintre nămeți

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu