joi, 14 ianuarie 2016

UNGARIA ??? SALUT UNGARIA !

                                        11 Ianuarie 2016, ora 23,45  dimineaţa !

                                               Dragii mei, 

În aceasta noapte,in timp ce scriam aici pe blog, vad liber in stanga mea ,văd un norişor negru intens, in mijlocul căruia, au apărut doar două cuvinte.
Citez :
                      "SALUT  UNGARIA!". 

Aşadar fratilor, eu scriam la un articol pe Blog,iar in acelasi timp, un glas fericit striga aşa, dar si vedeam scris cu litere mari rosii,ce parca fierbeau în mijlocul  norului negru:
                                   Salut  Ungaria !
Dragii mei, eu nu cunosc ce va fi cu UNGARIA, dar stiu ca acest lucru are legatura cu România, cu ţinutul secuiesc.
As putea spune că aceste cuvinte, ar putea fi spuse numai în clipa când,tot ţinutul secuiesc al României ,ar deveni ca o noua UNGARIE. 
Am mai scris câteva articole dragii mei,in legatură cu ţinutul Secuiesc. Daca le cautati le veti gasi pe blog, si se refera la TRANSILVANIA.
Doamne Ajuta dragii mei, sa fie pace si liniste în Ţara,dar si peste hotare, iar ce este al României, sa rămână al României.
                                       Cu dragoste,Maria. 
P.S.
Sau, fereasca Dumnezeu sa fie vorba , de ATENTATE  TERORISTE şi in UNGARIA.
  

2 comentarii:

  1. http://www.aktual24.ro/experti-rusia-pune-la-cale-destabilizarea-romaniei-prin-activarea-gruparilor-radicale-maghiare/

    RăspundețiȘtergere
  2. Reunione parlamentara intre noi si ei vizand granitele cu controale asupra refugiatilor si aleanta religioasa

    RăspundețiȘtergere