vineri, 8 ianuarie 2016

O EXPLOZIE , UN INCENDIU ÎN FAŢA UNUI BLOC, SAU A UNEI VILE CU MAI MULTE ETAJE .

                                                7  Ianuarie 2016,ora 21,50 !

                                          Dragii mei,

După cum vedeti, Mesajele cu Explozii au curs in aceasta noapte.
În timp ce scriam aici pe Blog, vad dragilor cu cel de-al treilea ochi primit in DAR de la Bunul  Dumnezeu, vad spre Rasarit un Bloc, sau o Vila cu mai multe etaje, in faţa căruia, ceva explodase;ceva luase foc.
 Incendiu pe Detunata! Imagini cu apartamentul in flacari. Un barbat ...
Vedeam cum fumul dens si cenusiu,se intindea până la etajele superioare,ale acelui Bloc.
Dragii mei, din păcate vom auzi de un astfel de Incendiu, la un Bloc, sau la o vila de locuinte, cu mai multe etaje. 
                                          Cu dragoste,Maria.

5 comentarii:

  1. oare despre asta e vorba?
    http://www.zf.ro/eveniment/explozie-la-o-cafenea-din-chisinau-soldata-cu-20-de-raniti-inclusiv-copii-14960196

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu! Am cautat mai bine, si nu se aseamana. Ceea ce eu am vazut era la O vila cu 2-3 etaje, sau un bloc cu pana in 4 etaje.Multumesc mult,pentru ajutor !

      Ștergere
  2. Pentru ANONIMII care ,nu pot dormi din cauza grijii lor pentru mine.
    Dragi ANONIMI, nu mă mai compătimiti pe mine, ci compătimiţi-vă pe voi dragilor , căci sunteti pe marginea drumului ce duce spre mântuire ! Cu dragoste, Maria.

    RăspundețiȘtergere
  3. http://m.ziuaconstanta.ro/diverse/stiri-calde/explozie-puternica-la-ultimul-etaj-al-unui-bloc-din-zona-garii-zeci-de-persoane-evacuate-578481.html#.VpIi6MtMrqA

    RăspundețiȘtergere