joi, 14 ianuarie 2016

INUNDATII GRAVE ,ÎNSPRE NORD -VEST !

                          Noapte de  12-13 Ianuarie 2016,ora 1,20 !

                                              Dragii mei, 

În aceasta noapte dragilor, in timp ce scriam aici pe Blog, văd dragilor înspre nord o întindere mare, o localitate cu multe case si terenuri agricole,
Tot ce exista aici dragilor, case si terenuri agricole, totul erau în apă.Terenurile agricole sub apă, iar casele, tot in apă până la jumătate.
Sudul Braziliei, inecat de inundatii | Zeus TV.
Dragii mei, chiar daca in România anotimpul calendaristic este de iarna, vedem cu totii ce fel de iarna cu semne de primavara avem.
Dar vine iarna dragilor, va veni cât de curând. 
Eu nu stiu dragii mei, unde si când vor avea loc aceste grave INUNDATII, dar stiu că vom auzi de ele, si că asa va fi, precum mi s-a arătat.
RUGACIUNEA  inimii însă, poate schimba gandul LUI  DUMNEZEU,si nu -si va mai intoarce FAŢA  SA, de la noi FIII  SĂI. 
Iar toate aceste tragedii, ar putea ramane doar scrise aici pe Blog, si neimplinite. Iar acest lucru minunat, s-ar datora bunatatii inimii fiecaruia dintre noi, si Rugaciunilor noastre. 
                                         Cu dragoste,Maria.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu