joi, 7 ianuarie 2016

40 DE MORTI PE UŞA GRILEI ! S - A ADEVERIT DIN NEFERICIRE !


                                                                                           Dragii mei,
 Scriam în noaptea de 2 spre 3 Ianuarie 2016, un articol cu titlu:           "Pe uşa  grilei 40  de  Morti !"
                  Dumnezeu sa-i ierte, 
               si sa-i odihneasca în pace !
                         mesaje de condoleante pentru gheorghe bozga
Din nefericire dragii mei,iata ce s-a intamplat astăzi 7 ianuarie 2016, în Libia :   

  1. Atac cu bombă în Libia. Cel putin 40 de morţi şi...

    www.obiectivdesuceava.ro/romania/atac-cu-bomba-in-libia...
    100 raniti 40 morti atentat Libia. Asemanatoare: ... Atac cu bombă în Libia. Cel putin 40 de morţi şi peste 100 de răniţi.                                         
 

obiectivdesuceava.ro
Iata si articolul meu, dragilor :
                               Noapte de 2 -3 Ianuarie 2016,ora 2,40 !

                                                      Dragii mei,

Doar ce m-am băgat in pat, că şi aud un glas care ,spune ceva cutremurător.
Glasul spune asa :
                      "Uite aici !
                Uite aici, pe uşa grilei!

Iar un alt glas dragilor, spune accentuat asa :

                     40 de Morti !
              Patruzeci de morţi!"

După care, glasul dispare dragii mei, iar eu cu teama si cu durere in suflet,imi notez toate câte mi s-a spus.
Vom auzi dragii mei, de vreun Atentat,sau de vreun accident voluntar sau involuntar, vreun bombardament sau vreun Atentat sinucigas, etc,etc,in care din păcate ,isi vor pierde viata 40 de oameni.    
Doamne, Te rugam din inimă, apara-ne si ne păzeste de tot raul si de toata suferinţa ,AMIN !
                                         Cu dragoste,Maria.  
Iar aici ,veti gasi mai pe larg ,trista si tragica informatie :

Ultima ora! Atac cu bomba in Libia. Zeci de morti si peste 100 de raniti

atac cu bomba
Cel puţin 40 de persoane au murit joi, in urma unui atac cu bomba, in vestul Libiei. Un camion capcana a explodat in centrul orasului Zliten, potrivit autoritatilor locale.
Atentatul s-a produs in timpul unui exercitiu al politiei la care participau sute de recruti.

Cateva zeci de raniti au fost transportati la spitalul din Misrata. Reprezentantul ONU in Libia, Martin Kobler, a condamnat atentatul, despre care spune ca a fost unul sinucigas.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu