sâmbătă, 26 decembrie 2015

UN AVION SE VA PRĂBUŞI ! CA UN BOLOVAN VA CĂDEA !

                                             25  Decembrie 2015, ora 21,50 !

                                                Dragii mei, 

În aceasta seara de Craciun,în timp ce mă rugam ,văd dragii mei, văd înspre Apus un Cer de noapte, iar sub Cer zbura un AVION care, avea un huruit foarte puternic la motoare, si lăsa în urma sa, două dâre albe de fum dens.
Avionul dragii mei, a pierdut brusc din înălţime, şi a început a veni în jos,înspre Pământ cu o  viteză uluitoare. Venea în jos cu partea din faţă, cu botul Avionului.
 
Din nefericire, nu se mai putea face nimic, deoarece viteza de prăbuşire era uluitoare.
Vom auzi dragii mei, de prăbuşirea unui AVION care a  avut probleme grave la Motoare. Spun aceasta din cauza hurutului asurzitor, cu,care se prăbusea. 
Chiar daca este Ziua Sfanta a doua de Craciun, din păcate, în lume se intampla multe tragedii. 
Dumnezeu sa va binecuvinteze si sa va ocroteasca.
                                         Cu dragoste,Maria.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu