marți, 15 decembrie 2015

ŞI S - A ADEVERIT ! OAMENII AU IESIT ÎN STRADĂ !

              
                                                                 Dragii mei, 

Scriam în noaptea de 11-12 decembrie 2015, un articol in care ,spuneam că oamenii vor iesi din nou in strada.
Si iata dragilor, ce s-a intamplat astăzi ,în faţa PARLAMENTULUI.
Si vor mai fi astfel de PROTESTE si mai mari.
Se mai îndoieste cineva, de toate câte scriu de la DUHUL  CEL  PREA SFÂNT?

  1. UPDATE. Guvernul modifică legea care a scos oierii...

    www.mytex.ro/stiri/177-politic/510552-update-guvernul...
    Oierii au obținut o primă promisiune ... S-a montat „CEDEAZĂ TRECEREA” pe Nicolae Titulescu, iar pe strada Dimineții semn de „PRIORITATE” (4374)
  2. Haos in fata Parlamentului - mii de oieri au iesit...

    metropotam.ro/La-zi/haos-in-fata-parlamentului-mii-de...
    Haos in fata Parlamentului - mii de oieri au iesit in strada pentru a protesta impotriva reducerii numarului de caini de la stane. ... Oierii sunt recalcitranti, ...

Peste 1.000 de ciobani s-au adunat, marti dimineata, in Parcul Izvor pentru a protesta impotriva legii care reduce numarul de caini pe care crescatorii de animale il pot…
hotnews.ro
Iata si articolul meu:
   Noapte de 11 -12 Decembrie 2015,ora 2,30 !

                                                Dragii mei, 

În timp ce scriam la articolul anterior, vad brusc în faţa mea, ,multime de oameni în strada ,care scandează tot felul de lozinci, dar pe care nu-i întelegeam ce strigau.

 UPDATE: 30.000 de români în stradă. Centrul Capitalei blocat ...UPDATE În timp ce mii de oameni îi cer demisia în stradă, Piedone ....
Dragii mei, din nefericire ,vom asista din nou la manifestari de strada. Vom asista din noula PROTESTE ,iar linistea noastra sufleteasca va avea de suferit, sau va lipsi cu desăvârşire.
Doamne Ajuta ,să fie pace si liniste ! 
                                          Cu dragoste, Maria.
 

2 comentarii:

  1. Dna Maria , chiar m-am gandit la ce ati spus dv.cand am vazut ca oamenii au iesit in strada.(Nu mi se pare a fi toti ciobani, dar diversiunea lor nu are limita).
    Va doresc o zi minunata.

    RăspundețiȘtergere
  2. Si nu numai atit ,miine este greva transportatorilor, vor bloca Bucurestiul asa cum Maria a spus ca abia este inceputul manifestatiilor.

    RăspundețiȘtergere