duminică, 6 decembrie 2015

ÎN OCEANUL INDIAN !

                                  Noapte de 5 - 6 Decembrie 2015,ora 1,35 !

                                               Dragii mei, 

Nu bine am terminat articolul anterior, căci si vedeam o tânără ce-şi aranja hainele de pe ea,de parcă ceva i le rasucise invers.
Aceasta tanara mergea pe strada,si se aranja la hainele de pe dânsa,precum am face si noi,daca ne-am împiedica de ceva si am cădea jos.
Aud un glas, care spune de două ori consecutiv aşa :

                      "În Oceanul Indian !
                  În Oceanul Indian !"

După  care,totul dispare.
Dragii mei, stim cu totii că în OCEANUL  INDIAN, a avut loc un CUTREMUR mare,azi 5 decembrie 2015,si despre care eu am scris ,cu 2 zile înainte de a se produce.
Sa fie oare vorba ,de un alt CUTREMUR mare,care va produce vreun Tsunami? 
Sau  datorita Cutremurului de 7,1 de astazi ,posibil sa se produca vreun Tsunami devastator?
Vom vedea dragii mei,ce va fi! Vom vedea si vom auzi împreună.
                                           Cu dragoste, Maria.
PS.
Iata si Informatia ,cu acest Cutremur de 7,1 :

Cutremur cu magnitudinea de 7,1 în Oceanul Indian

de G.S.   •   05 Dec 2015   •  
Cutremur cu magnitudinea de 7,1 în Oceanul Indian 416
Foto: pixabay.com
Un cutremur de magnitudine 7,1 s-a produs sâmbătă în Oceanul Indian, a anunțat Institutul american de geologie USGS, potrivit căruia este puțin probabil să existe victime sau pagube materiale, relatează Agerpres
 
Cutremurul de pământ s-a produs sâmbătă la 6.24 (22.24 GMT vineri), la aproximativ 1.020 km nord-est de Insulele Heard și MacDonald, un arhipelag australian situat la jumătatea distanței dintre Africa și Australia în Oceanul Indian, potrivit USGS, citat de AFP.

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu