duminică, 6 decembrie 2015

CINEVA DRAG, DIN FAMILIA UNUI FOST MINISTRU, VA PLECA LA DOMNUL !

                                                        4 Decembrie 2015, ora 6,00 dimineaţa !

                                                 Dragii mei,

În aceasta dimineaţă, mă trezeste un glas, care -mi spune că, în familia unui foarte cunoscut politician ,si fost Ministru, cineva drag acestei familii, va pleca la Domnul.
Nu voi da numele acestui om, al acestei familii, din motive lesne de -nţeles.
Glasul spunea aşa,dragilor :

                  "Fostul Ministru, ( iar aici mi se spune si numele ),a murit acum o săptămână !"

Dragii mei,faptul că se spune că a murit acum o saptamana,nu inseamna ca s-a si intamplat.Ci înseamna  că ,urmeaza a se intampla. 
Ceea ce BUNUL  DUMNEZEU hotarăste dragii  mei, omul nu poate schimba nimic,prin puterea sa; ci numai prin puterea Rugaciunii,si prin faptele sale bune, faţă de Aproapele său,poate sa-L înduplece pe Dumnezeu,ca sa ne mai dea o sansa . 
Să ne rugam fratilor,unii pentru altii,căci asa 
Îi este bineplacut LUI  DUMNEZEU şi MAICII  PURUREA  PREA  CURATEI  FECIOAREI  MARIA,Cărora Li se cuvine ,toata cinstea,slava si inchinarea,Amin ! 
                                 Cu dragoste,Maria. 

4 comentarii:

  1. Din nou d- mna Maria nu spuneți numele cu toate ca- l știți.Probabil ptr suspans .Sunteți inzestrata dar parca va jucați un pic cu cei ce va citesc blogul- ,,nu scriu numele ptr va este teamă de reprosuri''.Ei bine nu contest abilitățile divine dar totuși dacă tot ce vi se arată ar trebui să le asumați.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nimeni nu e vesnic aici! Mai pleaca lumea....
    Vorba cuiva: "Casa noastra nu este aici!

    RăspundețiȘtergere
  3. Doamna Maria iarasi cenzurati viziunile?!

    RăspundețiȘtergere
  4. Cu părere de rău,dar nu pot spune numele unei persoane în viaţă, căreia îi va muri cineva drag. Am dreptul să aleg ceea ce cred eu căe mai bine.
    DUMNEZEU să măjudece,dacă gresesc !

    RăspundețiȘtergere