vineri, 27 noiembrie 2015

VLAD ŢEPEŞ ! UNDE ESTI TU ŢEPEŞ DOAMNE ?

                      20 Noiembrie 2015,ora 4,46 zori de zi !
                                        Starz maakt nieuwe dramareeks rond Vlad Dracula.

                                                 Dragii mei,

În aceasta dimineaţă,în zori de zi ,ma trezeste o Lumina puternică,si astfel, am scris mult si multe din câte mi s-au arătat.
Şi iată dragilor,cum un glas imi spune ceva despre VLAD  ŢEPES.
Fara VLAD  ŢEPES si pe acest Blog,parca nu era chiar totul complet,nu-i aşa?
Iata ce spunea acel  glas :
                            "Vlad Ţepeş ?
                    Ministrii  de externe , spun că Vlad Ţepeş,  a stat în supravieţuire  un an !" 

                  ... silver coin of Vlad Tepes "The Impaler" Count Dracula for sale
După care glasul dispare ,iar eu am ramas uimita , gandind la ce vrea sa insemne aceasta. 
Dacă voi cunoasteti ,ce vrea sa însemne acest MESAJ cu VLAD  ŢEPES si despre VLAD  ŢEPES,astept cu mare drag si cu mult interes,Comentariile voastre. 
                               Cu dragoste,Maria. 


3 comentarii:

  1. http://www.certitudinea.ro/articole/istorie/view/vlad-Tepes-prima-victima-a-unei-campanii-internationale-de-presa

    http://stirileprotv.ro/stiri/international/noua-teorie-privind-locul-in-care-ar-fi-inmormantat-vlad-tepes-cercetatorii-din-estonia-spun-ca-dracula-ar-fi-in-italia.html

    RăspundețiȘtergere
  2. eee voila!!! tocmai ce-am intrebat de draGul Vlad :)
    v

    RăspundețiȘtergere
  3. https://ro.m.wikipedia.org/wiki/Partidul_Rom%C3%A2nia_Unit%C4%83

    RăspundețiȘtergere