marți, 24 noiembrie 2015

UN CER DE FOC , ÎNSPRE APUS ! CERUL A FOST LUMINAT, CA LA O EXPLOZIE URIASĂ !

                                                  24 Noiembrie 2015, ora 6,50 dimineaţa !

                                                  Dragii mei, 

Şi în această dimineaţă, as putea spune că, BUNUL  DUMNEZEU si MĂICUŢA  DOMNULUI, a revarsat asupra mea DARUL  SĂU, pentru ca sa pot vedea si auzi, cele ce nu se vad cu ochii firesti, precum si cele care, nu se aud cu urechile firesti.
Astfel , stând în pat cu ochii închisi,văd dragii mei înspre Apus, văd un CER noapte, dar care care CER dragilor, se transformă într-o clipă ,într-un cuptor ce ar avea in el, numai carbuni aprinsi.
Cerul, este luminat de un Foc rosu intens, după care, rămâne rosu si cu fum negru,precum cărbunii aprinsi.
               Sfondi Vulcani • Sfondi in alta definizione (HD).
Dragii mei, asa arăta Cerul precum in poza de mai sus, după ce s-a luminat in rosu, precum lumineaza fulgerele cand vine câte o ploaie năpraznică.
 Cerul noptii ,a rămas precum un vulcan care erupe cu violenţă, sau precum, la o Explozie uriasă , deasupra Pământului.
Dragii mei, ce va fi înspre Apus, ce va exploda si va lumina Cerul, după care, il va înrosi ca pe un fier in foc, eu nu stiu.
Dar din nefericire, vom auzi din nou de vreo alta cumplită TRAGEDIE.
Nu putem decât să ne rugam la BUNUL DUMNEZEU si la MAICA  DOMNULUI, ca sa ne apere de tot raul si necazul.
Este timpul ca sa ne intoarcem la BUNUL  DUMNEZEU, trup si suflet, inima si cuget, şi sa încercăm ca să devenim mai buni, sa nu ne mai urâm unii pe altii, sa nu ne mai ucidem unii pe altii, si-atunci DUMNEZEU isi va schima al Său gînd, si va indepărta de la noi FIII SĂI, toate nenorocirile care ne bat la uşă.
    Asa sa ne ajute Bunul Dumnezeu si Maica Domnului, Amin! 
                                         Cu dragoste,MARIA. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu