joi, 26 noiembrie 2015

CHARLES DE GAULLE ! NOI ATACURI TERORISTE ÎN FRANTA !

                                                     26 Noiembrie 2015, ora 15,28 !    

                                                                             
                                                  Dragii mei, 

În aceasta după amiaza,in timp ce trebaluiam prin casa,am auzit ceva uluitor.
Am auzit un glas ,care spunea aşa :

                  "Spay News ! 
               Revista Charles de Gaulle !
               Atacurile vor continua
                              la Charles de Gaulle !" 

Moment in care ,văd in faţa mea ,suspendată în aer,vad o Revista în care erau câteva poze bust, ale unor bărbati.
 Sub fiecare chip ,era câte o caricatură,precum acestea :
 Je suis CHARLIE / Vignette di Charlie Hebdo.
Dragii mei ,din nefericire vom auzi de noi atacuri teroriste in FRANŢA.
Când anume ,nu mi s-a descoperit.Dar măcar stim locul,ca sa ne păzim.
Doamne si Stapâna noastra Te rugam, apăra-ne si ne păzeste pe noi toti,Amin !
                                Cu dragoste,Maria.

3 comentarii:

  1. Charles de gaulle e portavionul trimis în lupta contra statului islamic.

    RăspundețiȘtergere
  2. Adevarat ce ai spus, au trimis portavionul Charles de Gaulle in zona Siriei de unde a si lansat atacuri asupra ISIS. Este posibil sa-l atace in vreun fel cu toate ca este destul de greu daca nu ai mijloacele necesare sa te apropii de el. Mai este in Franta aeroportul Charles de Gaulle si alte zone ce-i poarta numele marelui general din cel de-al doilea razboi mondial.Chiar si la noi in Bucuresti, unde este Arcul de Triumf si unde se va tine parada militara de 1 Decembrie ziua Romaniei, rondul acela, piata se numeste Charles de Gaulle. Sa ne fereasca Dumnezeu de un atentat fiindca vir fi oameni multi acolo.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Doamneeeeeeeeeeee! Mă cutremur si eu ,pentru felul cum se adeveresc !
      Daca poti,trimite-mi si un LINK,cu aceasta Stire ! Multumesc mult !

      Ștergere