sâmbătă, 21 noiembrie 2015

ATACURI TERORISTE, FĂRĂ PRECEDENT ! ŞI VAPOARELE VOR FI ŢINTA JIHADISTILOR !

                                                      21  Noiembrie 2015,ora 7,15 dimineaţa !

                                                    Dragii mei, 

Tot în această dimineaţă, când abia îmi notasem ceva tot depsre terotism, iata că aud din nou un glas , care spune aşa :

                  "Atacuri  fără precedent !
             Ţinta ,de a-şi atrage profesionalismul !"

În aceasta clipă dragilor, văd spre Est, o apă ca un râu; iar aici, erau multe ambarcatiuni de mici dimensiuni, ancorate. 
Dragii mei, toate aceste bărci si vaporase, explodau rând pe rând. 
Mai la distanta, văd o femeie musulmana, ce avea un copilas in bratele ei, ce nu depăsea mai mult de 1 un anisor. 
Brusc, ceva cutremurator se intampla. Din căpsorul celui mic, din căciulita lui, a inceput a iesi fum negru si mult. 
Femeia ascunsese munitia, sub căciulita copilasului, si nu s-a gandit nicio clipă ,ca amândoi vor muri, şi a detonat munitia,luând foc.
Dragii mei,din păcate, vom auzi de noi Atentate teroriste , care nu vor cruţa nicio viaţă ,acolo unde teroristii vor ataca.
Teroristii ,au pus gând rău Europei si SUA!
Îmi doresc din tot sufletul ,ca aceste Mesaje sa ajunga si la Autoritati, si care Autorităţi,sa ia masuri de precautie imediat. 
Eu nu cunosc locul ,si nici ziua anume când vor avea loc aceste tragedii, dar stiu că asa va fi precum mi s-a  arătat, din nefericire.
                              Cu dragoste, Maria. 

     

Un comentariu: