sâmbătă, 31 octombrie 2015

TRAGEDIA DIN CLUB , AM PREZIS -O CU 5 ZILE INAINTE, LA AGENTUL VIP ÎN DIRECT ! NU MĂ MAI ÎNVINUIŢI , CĂ NU AM SCRIS-O IN TIMP UTIL !


                                                                      Dragii mei, 

Astăzi am lipsit toată ziua de acasa,deoarece ,am fost la IASI, la CUVIOASA  PARASCHEVA. 
Am gasit multe ,foarte multe Comentarii ,printre care, in unele sunt învinuită că am scris articolul cu EXPLOZIA din BUCURESTI, după ce a avut loc.
Dat fiind faptul că, am si eu familie si serviciu, nu am mai scris despre aceasta ,in timpul de până la EXPLOZIE,şi dintr-un motiv bine intemeiat. 
Acum 4 zile, am intrat in direct la ANTENA  STARS, Agentul Vip, unde în chenarul 4 din linkul VIDEO de 11,32 minute,după ce am fost intrebata ce mai urmeaza, am spus tare si cuprinzător, că urmeaza o mare explozie cu mult fum.
Iata dragilor linkul cu filmuletul si convorbirea mea prin skipe, cu invitatii din platou,si cu dna Mara Bănică care se dădea mare si tare, că ea are dreptate si că le stie pe toate, jugnindu-mă  în fel si chip.
Daca voi cei care cititi, imi dati dreptate, va rog ca sa distribuiti acest link, acest articol, că poate l-o vedea si PĂRINTELE ce a fost in platou, precum si Mara Banică care mai avea putin, si ar fi aruncat cu ceva spre mine, dacă ar fi putut.
Aproape de final ,am fost intrebata ce va mai urma ,si am raspuns categoric:

AGENTUL VIP

Femeia răpită de extratereşti vorbeşte: "M-au absorbit ca un aspirator. M-au ţinut două ore la ei în OZN!" Mărturii halucinante!

acum 4 zile A trăit o experienţă halucinantă! Viaţa Mariei Ghiorghiu, femeia care a stat faţă în faţă cu extratereştri, bate filmul! Seri la rândul a stat lâ
Îmi doresc din suflet, ca inainte să aruncati cu piatra in mine, in ceea ce scriu numai de la DUHUL  CEL  PREA SFÂNT, să vă gandit de o mie de ori, deoarece, e păcat sa ne indoim de CUVANTUL  LUI  DUMNEZEU.
                                                   Cu dragoste, Maria. 

4 comentarii:

  1. Eu stiu ca acest mesaj a aparut pe blog inainte ca evenimentul sa se intample la Bucuresti ca eu chiar o citisem inainte dar nu stiam unde se va intampla si cand am vazut la Tv mi-am amintit de acest mesaj ca o citisem cu ceva timp inainte.

    RăspundețiȘtergere
  2. http://stirileprotv.ro/stiri/incendiu-in-colectiv/situatiile-in-care-a-mai-fost-declarat-doliu-national-in-romania-in-ultimii-15-ani.html
    Maria noastra,arata-le necredinciosilor mesajul cu "doliul national"

    RăspundețiȘtergere
  3. Doamna Maria, nu va mai invinuiti si nu ascultati la ceea ce spun sa nu mai scrieti Cuvantul Lui Dumnezeu cum spunea ionelvasile sau de ce nu ati scris inainte ca ar fi prevenit ei. Misiunea dumneavoastra este sa scrieti despre tot si despre toate cate vi se spun si vi se arata. Si mie mi se arata multe dar cu alt scop si multe din cate ati scris mi s-au aratat dinainte si multe din cate vor urma si mai infricosatoare decat acestea cate s-au intamplat mi s-au aratat si mi se arata ca urmeaza. Dumneavoastra scrieti despre tot si despre toate caci aceasta este menirea voastra. Si de le-ati spune ora, ziua si locul unde ar urma sa se intample o catastrofa, nimeni si nimic pe lumea aceasta nu va putea sa opreasca sa se intample ceea ce a fost dat sa fie, caci aceasta este voia Tatalui, si toate acestea si mai mari decat acestea trebuie sa se intample pana la venirea Lui. As putea sa le arat, dar nu ar intelege nimc din toate cele, caci nu au ochi sa vada si minte sa priceapa, iar de le-as spune, nu au urechi sa auda. Scopul pentru care scrieti toate acestea, nu sunt pentru a opri catastrofele, ci pentru a trezi constiintele din anumiti semeni ai nostri si a creste lumina in ei, caci nu toti se vor trezi. Dumnezeu sa-i ierte si sa-i odihneasca in pace pe cei multi care vor gusta moartea pana la venirea Lui, caci moartea in zilele de pe urma va fi o binecuvantare pentru acestia, caci nu vor mai apuca urgia omului ce urmeaza sa se dezlantuie si urgia fiarei ce va fi mai infricosatoare ca cea a omului. Domnul sa va binecuvanteze si sa ne bucurati cu, Cuvantul Lui.

    RăspundețiȘtergere
  4. EU AM SALVAT MII DE OAMENI DE LA DEZASTRU ..ETC

    RăspundețiȘtergere