vineri, 23 octombrie 2015

OANA ZĂVORANU ! VRETI SĂ MAI AFLATI CÂTE CEVA , DESPRE CE URMEAZĂ ÎN VIAŢA EI ?

                            Noapte de 30 iunie -1  iulie 2015 , ora 0, 45 !

                                             Dragii mei,

În aceasta noapte de Iunie, in timp ce scriam aici pe Blog, aud un glas care spune ceva despre Oana Zăvoranu.
Iata dragii mei, ce spunea acest glas :

                        "Oana  Zăvoranu, să  nu uite  de  Ana  Zăvoranu !"
                                                                   


.
În aceasta clipă dragilor, văd un tânăr într-o masină, care ţine pe bratele lui , chiar pe Oana Zavoranu.
Oana ,în prima fază era lângă acest tânăr, după care , cred că i se face rău,  deoarece ,se prăbuşeşte în bratele acestui tânăr, clipeste de două ori, apoi dă ochii peste cap, iar la final, Oana nu se mai misca deloc. Trupul ei, pare inert în bratele acestui tânăr.
Eu nu stiu dragilor, cine este ANA  ZAVORANU, aceasta din Mesaj. Dar cu siguranţă, este vreo ruda de-a OANEI.
Dragii mei, drumul pe care a apucat OANA, atât înainte de moartea mamei ei, cât si după moartea mamei,nu duce la nimic bun pentru dânsa, din nefericire.
Eu nu o judec! Dar ca sa te porti astfel cu Mama ta care ti-a dat viată, este strigator la Cer.
Oana dragii mei, va risipi tot ce are acum! Nu se va alege cu nimic, din ceea ce a mostenit de la Mama sa. Praful se va alege de toate. Veti vedea, că asa va fi!
DUMNEZEU nu îngaduie nimanui, ca să-şi bata joc de Numele Său Cel Prea Sfânt, asa cum face OANA.
Priviţi :

  1. Filă din Dosarul Vrăjitoarelor Satanista Oana...

    www.ziartricolorul.ro/fila-din-dosarul-vrajitoarelor...Cached
    Filă din Dosarul Vrăjitoarelor Satanista Oana Zăvoranu se ruga de Diavol s-o omoare pe mă-sa (?!)

                        Eu sunt Oana Zavoranca, satanistă și golancă! Curvă de țigani ....
Iar aceasta poză ,este cât de cât mai altfel, faţă de altele de-a dreptul oripilante.
Doamne Dumnezeul nostru, iart-o ,căci nu stie ce face !
                                        Cu dragoste, Maria. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu