miercuri, 7 octombrie 2015

LA PRIVEGHI , FEMEIA MOARTĂ DIN SICRIU A ÎNVIAT !

      
                          30 Septembrie 2015 - 1 Octombrie 2015, ora 0,40 !

                                                 Dragii mei, 

În această noapte dragii mei, în timp ce scriam aici pe Blog, văd în stânga mea, desi eram cu ochii in monitor, văd o cameră în faţa mea, iar aici pe o masă văd asezat un Sicriu, fără de capac.
În Sicriu dragilor, era un trup fără de viaţă, un trup al unei femei mai în vârstă.
Femeia era legata la cap, cu un batic roşu, prins la spate, si avea o rochie albastra.
Tenul ei ,era rosu-masliniu, si era trecută de vârsta a doua.
In jurul Sicriului descoperit, văd multa lume, asa cum se intampla de obicei la Priveghi.


                                               Preturi sicrie : 55 de modele de sicrie ieftine, sicrie de lux ...  ,

În timp ce toti vorbeau intre ei, moarta din sicriu dă semne că se trezeste din moarte. O femeie ,chiar îi aşează florile din sicriu, de pe lângă trupul inert.
Fără să observe careva din cei adunati la Priveghi, moarta se trezeste, deschide ochii, vede ca este lume in jurul ei, si se intoarce pe partea dreapta. Mâinile ei, si le-a ridicat de pe lângă trup,si le-a pus frumos sub obrazul drept, ca şi când ar fi dormit.
Dragii mei, vom auzi că undeva pe acest Pământ, o femeie se va trezi din moarte, chiar inainte sa fie ingropata.
Toti din jurul sicriului, vor râmâne muti de uimire, in urma acestei mari si uimitoare Minuni.
                                             Cu dragoste, Maria.                                             

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu