miercuri, 7 octombrie 2015

ACEASTA ESTE STEAUA LUI DUMNEZEU ! ACESTA ESTE DUHUL CEL PREA SFÂNT !

4
                                                  2 Octombrie 2015,ora 17,00 !

                                                                      Dragii mei, 

În această după amiaza, in timp ce -mi odihneam putin ochii si trupul,brusc nu mai sunt in patul meu, ci sunt sub Cerul liber, ţinând de umerii plăpânzi ,un băietel de doar 8 anisori ,care si-a pierdut de curând tatal, in urma unui accident vascular.
Cerul era de noapte, iar eu vazandu-l foarte trist pe copilas, l-am prins de umeri părinteste, si -i spuneam :

                            "Uite o Stea !                                                 

                               Ce era de fapt steaua din Betleem? Explicaţia ştiinţifică.
Şi i-am arătat Steaua ,cea mai mare şi cea mai stralucitoare de la Răsărit.
Apoi ca sa-l încurajez, îi spun în continuare :
                      Este Steaua tatălui tău !  

În acest moment dragii mei, aud un glas din Cer, care spune răsunător aşa :
                      Este Steaua Lui Dumnezeu !
               Aceasta  ,este Steaua  Lui Dumnezeu !  
Şi văd dragii mei, cum Steaua cea mai stralucitoare pulsează ca o inimă, se măreste  si se înconjoara de patru raze albe, lungi si foarte stralucitoare.
RAZELE se rasucesc sub privirea ochilor mei, si se formeaza un mare  X , aşa luasera forma RAZELE Stelei Lui Dumnezeu, raze care, ajungeau până la Pământ. 

                                        ... darurilor aduse de magi Pruncului Iisus. Steaua de la Betleem. Colind  .
Pe Bolta Cerească printre stelele mici cât vârful unui ac, stralucea la RASARIT STEAUA  LUI  DUMNEZEU, care îşi îndreptase cele 4 RAZE sub formă de X, înspre Pământ.

                                    http://www.youtube.com/watch?v=hVJfAAgiil8&feature=related
Pe aceste patru raze încrucisate, acolo sus pe suprafaţa Stelei Lui Dumnezeu, se înaripează un mare Porumbel alb, orbitor de stralucitor.
Porumbelul, se desprinde de pe faţa Stelei si zboara pe loc; dă din Aripile Sale  Dumnezeiesti.

Glasul continuă ca să spună :

              Aceasta,  este Steaua Lui Dumnezeu !
           Acesta ,este Duhul Cel Prea Sfânt !"  
 
Auzeam dragii mei, fâlfâitul aripilor, si vedeam cum Porumbelul alb, se înălţa drept ţintă spre Cerul înalt,mai sus de Steaua Lui Dumnezeu.
Pe suprafaţa Stelei Lui Dumnezeu, rămâne răstignit pe Cruce , cu Trup de Lumină alba, Domnul nostru Iisus Hristos.
                       Apariţia lui Iisus Christos pe cerul Rusiei - Vrajitoare Portal. Site ...
Porumbelul disparuse, dar Steaua Lui Dumnezeu, ţinea pe însuşi Fiul Lui Dumnezeu, pe Mântuitorul nostru Iisus Hristos. 
Dragii mei, să ne rugam si noi cu toata inima noastra, cu tot sufletul nostru, Bunului Dumnezeu si Maicii Domnului, pentru ca, prin Rugaciunile noastre, prin faptele noastre bune, să facă ca să straluceasca pentru fiecare dintre noi, câte o stea. Iar aceasta Stea, să ne fie nouă, Steaua mântuirii sufletului nostru, Stea care ne va arăta ,Calea cea dreapta spre Împărăţia Lui Dumnezeu si ne va odihni in Gradina Maicii Domnului. AMIN !
                         Cu dragoste, Maria.
                       
  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu