miercuri, 16 septembrie 2015

OZN - URI MULTE PE CERUL ROMÂNIEI ! OZN -URI SUB TOATE FORMELE ŞI DE TOATE CULORILE !

                                                        4 Septembrie 2015,ora 23,50 !

                                                   Dragii mei, 

Tot în această seară târzie, la doar 8 minute după ce am văzut pe MAICA  DOMNULUI plângând, îmi continuam Rugaciunea si la fel ca şi-n articolul precedent, vedeam cu cel de-al treilea ochi ,ce părea ca este acum in crestetul capului, vedeam Cerul noptii plin de OZN-uri.
Foarte multe OZN-uri ;precum frunzele -n vânt, când cad toamna din copaci.
Aceste OZN-uri ,aveau si forma navelor de razboi submarine, si erau de culoare alba, un alb dens si extrem de stralucitor.
 
 .

Dacă pe un front de Război ,se mobilizeaza toata armata cu tot ce au in dotare, exact asa arăta Cerul de deasupra mea, cu o Armata extrem de sofisticata si extrem de inteligentă de OZN-uri.
OZN-urile erau în asteptare; stationau în aer la mică distanţă de Pământ, cam la înălţimea pe unde zboară Elicopterele cel mai sus. 
Misteriosul OZN triunghiular revine! Semn pentru sfarsitul lumii 2012?.

OZN-urile trimeteau fascicule puternice de Lumină de toate culorile, în jos spre Pământ, pentru a recunoaste locul unde se aflau, precum si să vadă ceea ce se intamplă ,sau urmeză a se întâmpla cât de curând ,pe Planeta noastra, Pământ.
Dragii mei, după cum vedeţi nu numai Europa se pregateste a se apăra de Imigranti si de toti cei care o ponegresc.
Deasupra Europei, deasupra Lumii întregi , stă Dumnezeu  si Maica  Domnului cu Sfinţii Săi.
Iar OZN-urile, se pare că sunt gata ca să intervina in caz de Război, si chiar ca să se arate oricărui om pământean. 
Ce pot să mai zic ? Mă cutremur şi eu de toate câte văd si aud, dar incerc să ţin pasul cu Evenimentele ,si sa le scriu aici ,chiar si după ceva zile, saptamani, luni si chiar ani, in cazul cand nu aveam Internet. 
                                   Cu dragoste,Maria. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu