luni, 31 august 2015

URMEAZĂ UN MARE EXOD AL RROMILOR (ŢIGANILOR ) !

                                                          31  August 2015, ora 14,38 !

                                                       Dragii mei, 

În această după amiază,în timp ce scriam aici pe Blog, aud un glas care spune ceva uluitor.
Acest glas spunea aşa :

                    "Exod al Ţiganilor.
              Un mare exod al Ţiganilor !"

După care dragilor, glasul dispare ca un ecou.
Dragii mei, ce se va intampla cu acesti oameni, si unde vor dori,sau vor fi nevoiti ca sa fuga, eu nu stiu. 
Dar este clar că, si aceste suflete vor avea in timp de suferit.
 tigani
Trebuie sa stim că, în Faţa Lui Dumnezeu, nu exista rrom, grec, arab, român, etc,etc.
În Faţa Lui Dumnezeu, toti suntem fiii Săi ; toţi suntem frati si surori întru Domnul si trebuie sa ne ajutam între noi.
Să lăsăm ura deoparte, si să dăm o mână de ajutor si acestor oameni, care sunt fratii si surorile noastre. 
Că sunt si oameni sub orice critică printre ei, este adevărat.  Că fac multe rele si multe nelegiuri, este la fel de adevărat. Dar daca vom fi si noi plini de ură faţă de ei, dacă nu vom da dovada că suntem oameni  adevărati cu capul pe umeri ,atunci cu ce suntem noi mai buni decât ei?
Dragii mei, acolo unde se impune milă ,si un strop de umanitate din partea noastra, să nu stam pe ganduri ci să dăm dovadă că ,avem suflet milos si inima bună în noi.  
                                 Cu dragoste, Maria.
 
    

3 comentarii:

  1. STATELE UNITE ALE AMERICI VOR ACORDA IN CELE DIN URMA DREPTUL DE INTRARE IN TARA FARA VIZA , ACOLO VOR MIGRA ....IN USA

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa se duca toti si sa nu mai vina,sa-i vedem pe americani cum ii integreaza, ca eu unul m-am saturat sa vad cum ne critica tot mapamondul din pricina lor...n-ai cu cine..

      Ștergere
  2. Duca-se! Sunt pe interes. Pana si cele Dumnezeiesti le sunt straine. Nu va amagiti ca mare parte asa sunt!

    RăspundețiȘtergere