sâmbătă, 29 august 2015

MARE VĂRSARE DE SÂNGE, ÎN LUNA DE PE CER !

                                                                  28 August 2015,ora 22,10 !

                                                    Dragii mei, 

Mari tulburări si mari suferinţe, ne asteaptă pe toti.
În această noapte ,în timp ce mă rugam  , văd dragii mei, cum Cerul de noapte intra în camera mea, peretii disparuseră , tot ce inseamna obstacol se topise în clipele în care, DUMNEZEU a voit ca sa-mi arate mie roabei Sale, ceea ce ne asteapta pe toti.
Vedeam o Lună mare aurie, si foarte stralucitoare. 
Avea o stralucire ca de oglindă.
În jurul Lunii ,Cerul era de un albastru violet , catifelat si cu straluciri de lumina aurie.  

19 de marzo luna llena súper luna.

 Dar ceva uimitor se petrece ! 
Luna începe a se colora la partea de sus stânga, cum ar fi spre Nord-Est .
Pe o pătrime din partea interioară stânga sus, apare mai întâi peste auriul LUNII, apare un verde de smarald , cât grosimea unui deget. Deasupra verdelui de smarald de grosimea unui deget, auriul la partea de sus stânga al Lunii ,se colorează în roşu precum sângele.
Un roşu fluid, care clocotea pur şi simplu, pe toată partea Estică.
Imagen obtenida desde internet de un eclipse total de luna..
Eu aici ,nu am gasit întocmai cu descrierea mea, si am postat o poză cu LUNA , asa cum am găsit pe net.
Deci la final ,vedeam o pătrime din LUNĂ cu doar o dunguţă verde ca de smarald ,iar restul pătrimii ,era rosie precum sângele. Un roşu fluid.
Un glas spune ceva cutremurător :
                   "Uite aşa  o să se verse.
            Chiar aşa, precum vezi !"

Şi vedeam cum LUNA se roteste spre stânga, se rostogoleste putin în inversul acelor de ceasornic, astfel încât ,roşul fluid a început să bolborosească, si să inunde si cele 3 părti aurii ale Lunii.
Asa cum curge apa prin pâlnie si bolboroseste, Luna s-a rotit spre stânga ,până la punctul în care, rosul fluid a inceput sa bolboroseasca, a inceput sa-si facă loc să curgă, si sa inunde de la Est spre Sud,si partea ramasa aurie a LUNII de pe Cer.  
Dragii mei, avem o singură Cale ,pe care ar trebui  s-o urmăm din dragoste, pentru a gasi drumul drept spre Dumnezeu ,care ne va aduce mântuirea sufletului nostru.
Această Cale, este numai Credinţa în Bunul Dumnezeu şi în Măicuta Domnului.
                        Închinare Preasfintei Treimi:
Să ne schimbam modul de viaţă, chiar din acest moment; să punem mai presus de toate, IUBIREA  de DUMNEZEU si pentru Maica Domnului, Iubirea faţă de Aproapele nostru. 
Poruncile Domnului să ne fie Scară la Cerul Sfânt, prin împlinirea si respectarea lor.
Să ne propunem si asa să şi facem, ca să fim mai buni, mai milostivi, mai credinciosi.
 Să nu mai vindem dragilor ,Duminica Lui Hristos pe mersul la piaţă sau în bodegi, sau s-o inlocuim cu statul in faţa Tv ,sau a monitorului. 
Duminica ,este a Domnului si asa trebuie sa rămână, iar noi trebuie să mergem în Sfânta Biserică, la Sfânta si Dumnezeiasca Liturghie,unde Mântuitorul ne asteaptă cu bratele deschise, ca sa ne strângă la pieptul Său, si sa ne mântuiască. Amin ! 
                                     Cu dragoste, Maria. 
  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu