vineri, 14 august 2015

APARIŢIA ŞI GLASUL MAICII DOMNULUI , ÎN TIMPUL RUGACIUNII MELE !

      xx                               Noapte de 13 -14 August 2015, ora 2,00 !

                                               Dragii mei, 

În această noapte, în timp ce mă rugam la Dumnezeu si la Măicuţa Domnului, văd intr-o clipită, văd cu ochii deschisi, cum MAICA  LUI  DUMNEZEU, a apărut în faţa mea, la doar un metru distanţa, sub un Cer de noapte.
Maica Domnului a venit de la Răsărit si era chiar deasupra măsuţei mele, cu multe Cărticele de Rugaciuni.
Prea Sfânta Născătoare de Dumnezeu, avea Vesminte rosii catifelate, si pe al Său Prunc Iisus Hristos, la pieptul Ei.
Măicuţa Domnului ,avea Mâinile-I Prea Sfinte ridicate în sus, asa ca în Sfanta Icoana de mai jos:


                       https://calindragan.files.wordpress.com/2009/08/icoana-maicii-domnului-potirul-nesecat1.jpg..

Prea Curata Fecioara Maria, era vie, în carne si oase. Scumpa noastra Măicuţă avea de-a dreapta Sa, Gradina Raiului cu toate frumusetile Dumnezeiesti, iar de-a stanga Sa, avea un Pământ uscat si crăpat foarte, si din loc în loc câte un craniu uman, pe acest Pământ secătuit.
Maica LUI  DUMNEZEU , a glăsuit aşa :

                   "Ajutaţi-vă între voi !
              Să vă ajutaţi între voi !"

După ce MAICA  DOMNULUI , mi-a spus aceste SFINTE  CUVINTE, a disparut la fel de tainic, precum a şi apărut.  
                                         Fratilor ,
Mâine 15 August este Mare si Sfântă Sărbătoare : 

        Este ,ADORMIREA  MAICII  DOMNULUI , despre care voi scrie azi ,multe, multe TAINE, descoperite de Dumnezeu si Măicuţa Domnului, mie roabei Sale.
Să urmăm dragii mei ,îndemnul MAICII  DOMNULUI, sa ne ajutăm între noi ,ca frati si surori ce suntem întru Iisus  Hristos ,Fiul  Lui  Dumnezeu si al Maicii Pururea  Prea Curatei Fecioara MARIA.
Dragii mei , să ne rugam MAICII  LUI  DUMNEZEU, s-O chemăm în ajutorul nostru , iar Măicuţa Domnului ca O MAMĂ Iubitoare a Lui Dumnezeu si a noastra, ne va ajuta grabnic cu Rugacuiunile Sale, la Prea Scump si Mult Prea Iubit Fiul Ei, şi Mântuitorul nostru IISUS  HRISTOS, Căruia I se cuvine, toată cinstea, slava si închinarea, AMIN!  
                                         Cu dragoste, Maria. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu