sâmbătă, 18 iulie 2015

URMEAZĂ O CĂLDURĂ INSUPORTABILĂ ! UN SOARE CARE SE TOPESTE !

                                                            17  Iulie 2015, ora 17,35 !

                                                Dragii mei, 

În aceasta după amiaza, in timp ce ma odihneam puţin stând cu ochii închişi, văd dragilor spre Sud - Est, un Cer de noapte dragilor, iar din Cer  ,desi era noapte ,văd cum plutesc  prin atmosfera , mici norisori subţiri cât firul de aţă , dar de culoare rosie -portocalie.                       

.

Dragii mei, asa cum ies aburii dintr-o oală care fierbe, tot asa pluteau prin aer, unul lângă altul fărâmiţe rupte ca din Soare.
Asa ca în imaginea de mai sus. 
Vor fi afectate fratilor, foarte multe Ţări ,de aceste temperaturi extrem de ridicate.
Dragii mei, din nefericire vom avea si noi zile fierbinţi, zile caniculare, in care vom fi greu incercaţi.
Chiar si Sfantul Părinte Arsenie Boca, ne-a prevenit în urmă cu doar câteva zile; în mod special a lăsat un Mesaj pentru România.
Iata articolul meu, dragilor :


.

                                                            Zori de 12 Iulie 2015, ora 4, 45 !

                                                 Dragii mei, 

Astăzi în zori m-a trezit din somn, O  LUMINA  aurie si extrem de starlucitoare,  ca din Soare ruptă, ce mi-a inundat toata camera, imediat sub plafon. 
Norul auriu de Soare, a apărut în camera mea imediat sub plafon . Lumina aurie ,cât un nor mare de tot, se misca si se intinde ca un aluat , luând o formă speciala de UNGHI deschis spre în jos ,in camera mea.
 
                                                                    Figuri geometrice.Dacă excludem baza Trunghiului, va rămâne Triunghiul deschis cu faţa spre în jos, asa cum Norul auriu si-a luat forma singur.
În interiorul Triunghiului,la vârf ,stătea viu în carne si oase, doar bust, SFÂNTUL  PĂRINTE  ARSENIE BOCA !   
                                                                   

                                     Imagini cu soare.
Asa o culoarea avea Norul auriu, care luase forma de Triunghi fără bază. În mijlocul acestui  auriu, la interior , la varful Triunghiului SFANTUL  PĂRINTE  ARSENIE  BOCA , imi graieste astfel :
                     "Bună ziua ,România !
          Cer ,arde de foc, pe teritoriul României !

Din păcate dragii mei, CANICULA se cronicizează !
Vor urma temperaturi si mai mari decât până acum, din nefericire ! În acest moment, după ce PĂRINTELE  mi-a vorbit , îl văd  cum mă priveste din unghiul auriu, apoi vine ca si prin alunecare ,deasupra patului meu, privind la mine cum îmi notam,ceea ce tocmai îmi spusese !  
Aşadar fratilor ,SFANTUL  PĂRINTE  ARSENIE BOCA, face parte din Ceata Lui Hristos, si se roagă pentru noi păcătosii , se roaga pentru românii si România.
      Dragilor, aveti grija sa nu lipsească din casele  voastre, ICOANA  SFÂNTĂ  a PĂRINTELUI nostru ,ARSENIE BOCA ,  căruia I se cuvine ca sa ne inchinam ,si să-l iubim cu toata inima si din tot sufletul.
                                                                                                                                                                   Cu dragoste, Maria. 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu