duminică, 19 iulie 2015

UN CUTREMUR DE PĂMÂNT !

                                               Noapte de 18 -19 Iulie 2015 ,ora 2,45 !


                                                                 Dragii mei, 

Abia mă băgasem în pat, si nici nu apucasem să aţipesc , căci aud brusc un huruit puternic, si traiesc aievea un CUTREMUR mai intens. 
                          Seismograph Stock Photos, Illustrations, and Vector Art
Dragii mei, asa cum traiesc aievea tot felul de Minuni, după care le scriu aici pe Blog, la fel traiam aievea, acest CUTREMUR mai intens.
Patul meu ,se clătina dinspre Răsărit înspre Apus.
Auzeam dragilor ,cum scârţâiau încheieturile peretilor casei.
Traiam un Cutremur mai intens, cu miscari rare, adica nu era furios, dar era puternic. 
Dragilor, eu nu stiu unde anume si când se va produce acest CUTREMUR, dar stiu cu siguranţă că vom auzi de el.
Chiar dacă ar fi în România, DUMNEZEU va avea grija de noi toti, ca sa nu fie devastator.
Si nu spun de la mine aceasta, ci spun din Cuvantul Lui Dumnezeu, care mi-a spus cu mult timp în urmă ,aşa :
               "România  este si va fi ocolită si ocrotită de Cutremure devastatoare !" 
Asadar, trebuie sa fim si noi mai buni, mai credinciosi , mai iubitori cu Aproapele nostru,iar BUNUL  DUMNEZEU si MĂICUŢA  DOMNULUI ne vor ocroti si păzi, pe fiecare dintre noi si pe cei dragi noua. 
Să-I dăruim inima noastra si sufletul nostru Mântuitorului Hristos, iar El ne va strange cu dragoste la pieptul Său, ca niste frati si surori ce-I suntem, sau ca niste prieteni care-L iubesc la infinit !
                                      Cu dragoste, Maria.                      

Un comentariu:


  1. Cutremur major de magnitudine 7,0 in Indonezia

    marți, iulie 28, 2015



    Un cutremur major cu magnitudinea moment de 7,0 grade s-a produs in seara zilei de luni, 27 iulie, in Indonezia, regiunea Papua.

    RăspundețiȘtergere