vineri, 24 iulie 2015

CANICULA !!! SFÂNTUL PĂRINTE ARSENIE BOCA, NE - A AVERTIZAT DE SUS DIN CERURI !

                                                                        Dragii mei, 

În urmă cu doar 12 zile, SFANTUL  PĂRINTE  ARSENIE  BOCA, a apărut în camera mea, înconjurat de o Lumina aurie, extrem de stralucitoare, si mi-a lăsat un MESAJ ,pentru ROMÂNIA.
Iata că ,din nefericire ,acest MESAJ s-a adeverit :
                         "Bună ziua ,România !
   Cer arde de foc, pe teritoriul României !"

Şi vedem ,traim cu totii ceea ce se petrece in ROMÂNIA si nu numai, în ceea ce priveste Seceta si Canicula.
Asa că, să nu mai îndrazneasca Preotii sau oricine altcineva ,sa spuna că PĂRINTELE ARSENIE  BOCA, nu merita sa fie canonizat.
Sfantul Părinte Arsenie Boca, vegheaza de Sus asupra României si a românilor.
Sa ne rugam si Sfantului Părinte Arsenie Boca, pentru ploaie ,si pentru ca sa ne ajute pe noi cei ramasi pe pământ. 
SFANTUL  PĂRINTE  ARSENIE  BOCA, este SFANT in CEATA  SFINTILOR Lui Iisus Hristos.
  

  1. Cod PORTOCALIU de canicula in Timis si alte 5...

    telenova.ro/stiri/2015/07/cod-portocaliu-de-canicula-in...Cached
    Pana in 24 iulie, COD ROSU in Ungaria ... ***Cod PORTOCALIU de canicula in Timis si alte 5 ... Sa tot traiesti asa in Romania **** Liviu Dragnea i-a reprosat lui ...

    Cod rosu canicula - Ziare, Revista presei,...

    www.ziare.com/articole/cod rosu caniculaCached
    Cod rosu de canicula in Italia, in cele mai vizitate orase. Meteorologii din Italia au emis, vineri, o avertizare cod rosu de canicula in mai multe orase, in ..

    1. Seceta lasa fara apa locuitorii de la sate!

      www.bzt.ro/seceta-lasa-fara-apa-locuitorii-de-la-sate-15449Cached
      Seceta lasa fara apa locuitorii ... sustin ca presiunea scade la sat pentru ca oamenii folosesc foarte multa ... Total Race Romania ofera din stoc Bucuresti sau ...

      Iata si articolul meu, cu Graiul  Sfantului Părinte Arsenie Boca :
.

                                                            Zori de 12 Iulie 2015, ora 4, 45 !

                                                 Dragii mei, 

Astăzi în zori m-a trezit din somn, O  LUMINA  aurie si extrem de starlucitoare,  ca din Soare ruptă, ce mi-a inundat toata camera, imediat sub plafon. 
Norul auriu de Soare, a apărut în camera mea imediat sub plafon . Lumina aurie ,cât un nor mare de tot, se misca si se intinde ca un aluat , luând o formă speciala de UNGHI deschis spre în jos ,in camera mea.
 
                                                                    Figuri geometrice.Dacă excludem baza Trunghiului, va rămâne Triunghiul deschis cu faţa spre în jos, asa cum Norul auriu si-a luat forma singur.
În interiorul Triunghiului,la vârf ,stătea viu în carne si oase, doar bust, SFÂNTUL  PĂRINTE  ARSENIE BOCA !   
                                                                   

                                     Imagini cu soare.
Asa o culoarea avea Norul auriu, care luase forma de Triunghi fără bază. În mijlocul acestui  auriu, la interior , la varful Triunghiului SFANTUL  PĂRINTE  ARSENIE  BOCA , imi graieste astfel :
                     "Bună ziua ,România !
          Cer arde de foc, pe teritoriul României !

Din păcate dragii mei, CANICULA se cronicizează !
Vor urma temperaturi si mai mari decât până acum, din nefericire ! În acest moment, după ce PĂRINTELE  mi-a vorbit , îl văd  cum mă priveste din unghiul auriu, apoi vine ca si prin alunecare ,deasupra patului meu, privind la mine cum îmi notam,ceea ce tocmai îmi spusese !  
Aşadar fratilor ,SFANTUL  PĂRINTE  ARSENIE BOCA, face parte din Ceata Lui Hristos, si se roagă pentru noi păcătosii , se roaga pentru românii si România.
      Dragilor, aveti grija sa nu lipsească din casele  voastre, ICOANA  SFÂNTĂ  a PĂRINTELUI nostru ,ARSENIE BOCA ,  căruia I se cuvine ca sa ne inchinam ,si să-l iubim cu toata inima si din tot sufletul.
                                                                                                                                                                   Cu dragoste, Maria. 

Un comentariu:

  1. http://constelatiadestinului.blogspot.co.at/2015/07/ce-este-bun-si-pozitiv-in-jurul-nostru.html

    RăspundețiȘtergere