miercuri, 29 iulie 2015

PLANETA PĂMÂNT SE DEPLASEAZĂ ! POLUL SUD SE ÎNDREAPTĂ SPRE NORD !

                                                                   27  Iulie 2015 ,ora 22,48 !

                                                   Dragii  mei, 

În această seara de 27 iulie 2015, in tim ce mă rugam la Bunul Dumnezeu si la Măicuţa Domnului.
Brusc, cum stateam in genunchi, văd Planeta Pământ rotundă asa cum o stim, si totodată sunt în inima ei, si văd cum se deplasează cât ai clipi din ochi.
PLANETA  PĂMÂNT, se va deplasa mult de pe AXA ei, dinspre Polul Sud,spre Polul Nord.                             
                                                                                   
1.
Axa pamantului.

2.
MAI MULTE DESPRE…VORBE FRUMOASE.


Deplasarea Polului Sud dragii mei, a fost bruscă. Si daca as vrea sa fac o comparatie, as spune că s-a deplasat ca si cum ,am trece noi acul ceasornicului de la ora 13 la ora direct la ora 15 ! Sau ,asa cum am gasit eu aici aceste poze, as spune 23,5 grade, ca in poza 1 de mai sus.
Vom auzi fratilor, vom trai pe pielea noastra, deplasarea celor doi Poli. Deja aceasta deplasare a început. Vedem cu totii dragilor, CANICULA si FURTUNILE,INUNDATIILE  care se abat asupra Globului pământesc.
Va fi greu de noi atunci când, aceasta deplasare a Polilor va incepe la o asa intensitate.
DUMNEZEU  a făcut totul perfect ! Mâna omului a intervenit brutal, si a schimbat sensul corect al lucrurilor.
Ceea ce  mai poate salva sufletul nostru, este Rugaciunea curata, bunatatea inimii, si Nadejdea în BUNUL  DUMNEZEU si-n MAICA  DOMNULUI.
                               Cu dragoste, Maria. 

Un comentariu:

  1. Nimic nu este intimplator! Terra este o fiinta vie...Daca noi nu o iubim,cred ca , nici ea nu ne va iubi pe noi!

    RăspundețiȘtergere