miercuri, 29 iulie 2015

MÂNTUITORULE ! APELE SATELOR LE VOI OPRI ! ŞI LAPTELE LE VOI OPRI !

                                                          27  Iulie  2015, ora 23,17 !

                                          Dragii mei, 

În aceasta noapte, în timp ce mă rugam la Bunul Dumnezeu si la Măicuţa Domnului, aud dragilor, un glas foarte revoltat care vorbeste cu Mântuitorul nostru Iisus Hristos.
Glasul, Îi spunea aşa Domnului nostru Iisus  Hristos :  

                  "Le voi opri lor, şi Apele Satelor, Mântuitorule !
                Numele Tău este în veac, şi Cuvântul Tău este Adevărul.
             Mântuitorule ! Le voi opri lor, şi Laptele care curge la Sate. 
               Voi opri şi Laptele ! Laptele care curge ;curge la Sate !" 
 
                                                          Iisus Hristos in contemporaneitate
                                                      
Fratilor !
După cum vedeţi dragii mei, Mântuitorul este foarte supărat pe noi ! Dumnezeu este foarte supărat ,pe noi Fiii Săi.
Din acest motiv dragii mei, ne confruntăm şi ne vom confrunta cu tot felul de fenomene ale naturii. Nimic nu este întâmplător !
Totul ne este dat si hotărât de Sus, după Credinţa noastra, după bunătatea inimii noastre, după faptele de milostenie pe care le-am facut şi le facem , celor mai necajiti ca noi.
Eu nu pot decât, să scriu întocmai CUVÂNTUL  LUI  DUMNEZEU, si sa ma rog ca sa fie mai îndurător cu noi. 
 GRATUIT Se amenajeaza noi opt fantani, cu apa potabila de la mare ...
De noi depinde dragii mei, ca să ne îndreptăm în comportamentul nostru, după PORUNCILE  DOMNULUI, şi să nu mai lăsam zilele Sfintelor Duminici goale, ci sa lăsăm toate deoparte, mergând la Sfanta Biserică si traind cu sufletul ,Sfânta şi Dumnezeiasca Liturghie ! Numai procedând astfel, DUMNEZEU se va intoarce cu Faţa Sa si cu Mila Sa, spre noi robii Săi ,si nu ne va mai pedepsi pentru păcatele noastre. Asa sa ne ajute BUNUL  DUMNEZEU , Amin !
                                          Cu dragoste, Maria.

3 comentarii:

  1. parca oamenii de la sate sunt mai credinciosi decat cei de la oras ... sau e doar o iluzie proasta? :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Cel puțin în Dobrogea bisericile sunt aproape goale la sate.

    RăspundețiȘtergere
  3. in Bucuresti am vazut biserici pline pana la refuz iar la tara abia daca am vazut 10 oameni in biserica.

    RăspundețiȘtergere