luni, 25 mai 2015

LIBIA ! LIBIA ! LIBIA !

                                               25  Aprilie 2015, ora 4,10 zori de zi !

                                                                              Dragii mei, 

În această dimineaţă de 25 Aprilie, mă trezeste dragilor un glas care strigă încontinuu :

                "Libia ! Libia ! Libia !

   În acest moment dragilor, văd o femeie cu haine lungi, si cu batic mare alb pe cap, asa ca la musulmani , şi care femeie se roagă tare ; stă în genunchi şi se roagă.
Femeia  ţine în fiecare palmă a sa , un nume de Ţară . Chiar Harta fiecărei Ţări. O Ţară din palma stângă este barată, nu vedeam ce scrie ;dar ea îmi arată palma cealaltă ,unde era Harta Libiei si numele. Pe HARTĂ  scria mare :

                        harta Libiei
                                          LIBIA ! .

Dragii mei, eu nu stiu ce se va întâmpla în LIBIA, dar cu siguranţă nu va fi ceva de bine. Să ne rugăm dragii mei pentru PACEA LUMII întregi, şi pentru LIBIA, dar si pentru ROMÂNIA care este în coasta Rusiei, de unde poate începe în orice clipă, al treilea Război Mondial.
                                                               Cu dragoste, Maria.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu