luni, 27 aprilie 2015

UN ALT CUTREMUR MAI INTENS , SE VA PRODUCE ÎN SUD - EST !!

                    Noapte de 26 - 27 Aprilie 2015,ora 1,13 !

                                                                  HRISTOS  A  ÎNVIAT !
                                        Dragii mei, 

Tot în această noapte, si tot in timo ce mă rugam , brusc nu mai sunt cu sufletul la locul meu din camera, si sunt pe un câmp la Sud- Est.
Aici dragilor, simt cum îmi fuge Pământul de sub picioare.
Începuse un Cutremur puternic, un Cutremur ameţitor.
Undeva mai la Sud, văd un Obiectiv, ca O Scară înaltă din beton.
O Scara ,asemănătoare un Turn înalt. O siluetă ajunge până la vârful Scării , şi doar atinge Scara groasa din beton cu mâna sa, iar Scara se prăbuşeşete ca un castel de nisip. 
                          Seismograph earthquake
Dragii mei, din nefericire vom auzi de un alt CUTREMUR mai intens,care ne va nelinisti, dar sa nu uitam că în ROMANIA, Cutremurele devastatoare nu se vor produce.
Nu de la mine spun aceasta, ci de la DUHUL  CEL  PREA  SFÂNT !
                                        Cu dragoste, Maria. 

Un comentariu: