luni, 23 martie 2015

STEAGUL ALB, STEAGUL PĂCII LA RĂSĂRIT !

                                          23 Martie 2015, ora 6,50 dimineaţa !

                                                                     
                                                                  Dragii mei, 

Astăzi dimineaţă ,trează fiind, mai leneveam putin în pat, si admiram cele ascunse ale Lui Dumnezeu, privind cu ochii închişi, la Cerul albastru al nopţii, care s-a deschis pur si simplu.
Pe Cer dragii mei, înspre Răsărit , văd cam la înălţimea unui bloc cu 10 etaje, văd fluturând în aer, un Steag.
Acest Steag fratilor, era purtat de vânt înspre Răsărit, asa cum sunt purtate frunzele ,ce cad din copaci toamna. 


                                                       ,

Steagul alb, Steagul Păcii ,flutura în aer, si stralucea sub Cerul de noapte, precum straluceste LUNA de pe Cer.
M-am bucurat tare mult, când am văzut acest Steag la Răsărit.După mine, cred că înseamna ,că va fi Pace la Răsărit, măcar o vreme, poate până după Sfintele Pasti.
Bine ar fi ,ca toată Lumea să se împace cu toată Lumea, si sa nu mai auzim de Războaie.
Să ne rugăm dragii mei, pentru Aproapele nostru , pentru iertarea păcatelor noastre si pentru PACEA  LUMII întregi.
Să nu uităm că fiecare dintre noi, este aşa precum îi este inima si sufletul. De noi depinde, ca sa devenim mai buni si mai înţelepti, sau să ne împietrim inima si sufletul, si atunci mântuirea noastra ,rămâne doar un vis frumos.
                               Cu dragoste, Maria.

Un comentariu: