marți, 17 martie 2015

RUGAŢI - VĂ ! RUGAŢI - VĂ ! RUGAŢI -VĂ !

                                                  Zori de 17 Martie 2015, ora 3,30!

                                                Dragii mei, 

Până la această oră ,eu încă nu dormeam. Curentul era întrerupt de la ora 2 , iar eu imi făceam Rugaciunea la Lumina Sfintei Candele si a unei lumânărele din sfeşnic .
Şi asa cum stăteam în genunchi şi mă rugam, aud dragilor cor de Îngeri care cântau dumnezeiesc de frumos aşa :

                 "Rugaţi-vă  Lui Dumnezeu  Tatăl Cel  Ceresc , căci  Bun este !
               Rugaţi-vă Mântuitorului Hristos, căci mult a pătimit pentru păcatele voastre !
               Rugaţi-vă  Duhului  Sfânt ,şi aşa se va  sălăşlui  în sufletul  vostru.
               Numai în Biserica Lui Hristos, există mântuire !
              Rugaţi-vă  Prea Curatei Fecioarei Maria, căci este grabnic ajutătoare la Fiul Ei mult prea Iubit ! 
Slavă ,Cinste şi Închinare Prea Sfintei Treimi !
Slavă ,Cinste şi Închinare Prea Sfintei Născătoarei  de  Dumnezeu.
Slavă  Tatălui şi Fiului şi Sfântului Duh, şi acum şi pururea şi în vecii vecilor, Amin !"

Moment în care dragilor, văd în faţa mea, Sfanta Biserică la care merg eu in fiecare sărbătoare, sub un Cer de noapte albastra.
Pe partea dinspre Est al Turlei din faţă apare la vertical, precum un roi de albine, apare un Nor de Stele aurii, orbitor de stralucitor.
Era ca o perdea de Stele, pe partea dinspre Est a Turlei.
  
Description Biserica greco-catolica din Cacica.jpgDescription Biserica „Sf. Gheorghe Vechi“ (interior).jpg
 Toată partea de Est a Turlei, cât era ea de înaltă , era îmbrăcată într-un nor albastru violet plin de puzderie de Stele aurii extrem de stralucitoare.
Perdeaua de Stele aurii, a stat acolo circa 4 -5 secunde după care a dispărut ca şi prin topire.
Dragii mei, să facem şi noi întocmai precum ne-a cântat Corul de Îngeri . Să ne rugăm neîncetat Lui Dumnezeu şi Maicii  Domnului , ca nu cumva să se clatine CREDINŢA  noastra si sa ne abatem de la Calea aleasă de DUMNEZEU, pentru noi toţi. 
Să împlinim Poruncile  Domnului din dragoste si cu dragoste sufleteasca. Sa avem milă să iubire faţă e Aproapele nostru.
Să nu mai lăsăm dragilor, măcar în ziua Sfântă a Duminicii Sfintele Biserici goale.
Să mergem şi sa ne hranim Sufletul ,cu Sfânta Şi Dumnezeiasca Liturghie.  
Să postim si noi cei care suntem sănătosi si care putem, să postim atât de la mâncare, dar mai ales de la Cuvinte de ocară, faţă de Aproapele nostru. 
Să ne spovedim la Părintele Duhovnic, ca apoi să ne învrednicim a primi Sfanta şi Dumnezeiasca Împărtăşanie, cu Prea Sfânt şi Prea Scump Trup şi sângele Mântuitorului nostru Iisus Hristos, şi să ne fie nouă ,spre iertarea păcatelor si spre mântuirea sufletului nostru, Amin ! 
                                Cu dragoste, Maria.

P.S.
Dragii mei, 
Iar la ora 3,45 ,văd pentru câteva clipe, colţul casei mele din curte, acolo unde arde toata noaptea un bec.
Becul era aprins dragilor, dar numai in trairea mea, căci curentul tot nu venise.
Văzând că mi-a arătat Dumnezeu becul aprins afara, mi-am zis în sinea mea, cred ca va veni lumina.
Doar un minut a mai trecut, de când eu am gândit astfel, si lumina s-a aprins in camera; avaria  se reparase. 
Am rămas uimită si de această dată ! 
 
Citiţi dragilor si articolul :

joi, 5 martie 2015


ACUM 2000 DE ANI , PĂTIMIRILE , RĂSTIGNIREA ŞI ÎNVIEREA LUI IISUS HRISTOS ! 

Asa cum eu le-am trait si văzut !


                                               

                                                          

3 comentarii:

  1. Credinta inseamna putere.Este mecanismul ce declanseaza scurt circuitul electric al gandurilor nostre material si spiritual.Ceea ce cerem se manifesta imediat asa cum s-a aprins becul in acest caz.

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu nu inteleg de ce va mai mirati ! Dupa atatia ani,nu ati inteles ca Dumnezeu v-a inzestrat cu capacitati sporite de perceptie? Este interesat ce vi s-a intamplat,adevarat,dar nu trebuie sa va mai surprinda nimic.Aveti deschise mai multe canale,este un dar pe care l-ati primit si asta se intampla pentru ca Dumnezeu v-a ales.Eu zic,ca pentru sufletul dvs.curat.Dar...numai EL stie de ce v-a ales.Oricum, misiunea nu va e usoara (asta daca cineva isi inchipuie ca aceste ,,daruri" se poarta usor, de catre cei care le primesc!) Dar...asta va e crucea! Sa va ajute Domnul s-o duceti pana la capat, cu daruire si inima curata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aşa este ! Nu este deloc uşoară ! Dar o duc cu mare si infinita Dragoste, chiar daca asa plati cu viata !
      Nu este usoara pentru ca, sunt si eu un om ca toti oamenii; cu serviciu, cu familile ,cu greutati, si totusi, DUMNEZEU şi MAICA DOMNULUI, ma ajuta ca sa pot face. Nu am voie sa gresesc nimic intentionat, in toate cate scriu. Daca ceva nu inteleg bine, renunt a mai scrie, numai din dorinta de a nu gresi. De multe ori, mai intreb o data pe Bunul Dumnezeu, si cel mai adesea, mi se raspunde ,iar eu pot scrie corect.
      In schimb, nu pot intreba cand anume si in ce loc vor fi CUTREMURE,sau oricare alt DEZASTRU. Daca trebuie ca sa stiu, mi se spune din prima, odata cu MESAJUL DIVIN. Intreb numai in cazul in care nu am inteles corect ceva, sau daca ma roaga cineva , pentru o fiinta draga, care le este bolnava sau disparuta. Si primesc raspuns,dar nu pe loc. Si nici neaparat personal. Ci, BINELE se duce direct la persoana suferinda ! Iti multumesc frumos pentru aprecieri si pentru cuvintele de suflet !

      Ștergere