marți, 10 martie 2015

PREA SFÂNTA TREIME, A COBORÂT PE PĂMÂNT !

                                          Noapte de 8 - 9  Martie 2015, ora 2,45 !

                                                                        Dragii mei,

                                               .

Doar ce mă băgasem în pat ,si văd cu ochii închişi ,O LUMINĂ albă ,orbitor de stralucitoare pe Cerul senin de noapte, după care LUMINA  a coborât jos pe Pământ.
Aud glas dragiloe, care cântă  dumnezeiesc de frumos aşa:

                 "Te dezbracă !
                Te dezbracă !
Iar un alt glas dragii mei, intervine si spune tot cântat :
                  Colţ înfloriiiit !
             Colţ înfloriiiit!"

Clipă în care dragii mei, văd jos pe Pământ, aşa precum stă şi în Cer, văd pe însuşi Sfânta  Treime întruchipată.
                   
Timp de câteva secunde ,m-am bucurat enorm de stralucirea Sfintei Treimi, după care a disparut.
Dragii mei, se apropie cu paşi repezi Veacul  cel de pe urmă!
Traim chiar in acest Veac de pe urmă !
Dumnezeu  ne arata tot felul de semne;dar noi ca niste orbi nu le vedem, sau nu vrem sa le vedem, si ca niste surzi nu auzim.
Dar oare, suntem noi  vrednici de Mila si Dragostea Sa ?
Dacă nu ne-am învrednicit încă, de Mila Prea Sfintei Treimi , să o facem chiar din acest moment dragilor.
Să incercăm să fim mai buni, să avem milă faţă de Aproapele, sa mergem la Sfânta Biserică ca sa ne spovedim la Părintele Duhovnic, după care ,sa ne invrednicim a lua Sfânta şi Dumnezeiasca Împărtăşanie, care să ne fie nouă, spre iertarea păcatelor ,si spre mântuirea sufletului nostru, AMIN !
                                                           Cu dragoste, Maria.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu