duminică, 8 martie 2015

ELENA UDREA , SI PARADISUL DE DUPĂ GRATII !

                                                  8  Martie 2015, ora 7,15 dimineaţa !

                                                                        Dragii mei,

Astăzi dimineaţă trează fiind, aud un glas care spune ceva despre doamna noastra politician, care ne-a adus Ţara la sapă de lemn, impreună cu toata gasca  lor, despre doamna UDREA  ELENA  GABRIELA  ! 
Glasul dragii mei, spune  aşa :

                 "Elena Udrea ,după  gratii !
             De după gratii, 
                Elena Udrea trăieste ca în Paradis !" 

                    

Dragii mei, am aflat cu totii cum că, ELENA  UDREA , este privilegiata chiar si după gratii !
I se ofera un regim mai special, numai cu anumite persoane in celula, si are frigider, flori, parfumuri, tot felul de schimburi si mâncăruri alese.
În concluzie, se bucura de un regim preferenţial , in comparatie cu ceilalti detinuti.
Cum deschide Elena gura, cum gardienii îi împlinesc dorinţele !
Nu spun de la mine putere, ci am auzit la diferite televeziuni astăzi ! Si chiar am rămas uimită, deoarece se potrivea ca o mănuşă, cu ceea ce am auzit eu, dimineaţă la prima oră.
 Mai mult nu doresc a spune! 
Voi spune doar atât :
                DOAMNE , TU CARE ESTI MARE SI ATOTPUTERNIC, ajuta-ne pe noi toti păcătoşii, după voia TA, si nu după Voia noastra!                       AMIN!
                                                     Cu dragoste, Maria.

Un comentariu: