vineri, 27 martie 2015

DOI BĂRBAŢI PRINSI SUB UN MAL DE PĂMÂNT !

                                              Noapte de 25 - 26 Martie 2015 ,ora 1,15 !                                                          
                                                                              Dragii mei, 

În această noapte ,în timp ce mă rugam la Bunul Dumnezeu si la Maica Domnului,văd spre Est dragilor, o întindere de Pământ galben lutos, iar aici ,vad o groapa mare, ca un şanţ mai adânc .
În aceasta gropă mare fratilor, văd doi oameni, care sunt în pământul lutos amestecat cu apă ; sunt prinsi până la umeri.
Un bărbat dragilor, reuseste sa iese singur din acea groapa mare, dar celalalt era prins saracutul, îngropat până aproape de gât.
Cel de pe mal, se intindea ca sa-l prindă pe cel prins până la gât in lutul galben si umed, şi care implora din priviri Ajutor ,dar nu avea puterea ca sa-l agaţe.
Dragii mei, din nefericire ,vom auzi de o cumplită tragedie in care îşi vor pierde viaţa oameni, care săpau la acea groapa mare, şi peste care, s-au surpat pereţii  gropii  prea adânci.
Eu nu stiu unde anume si când, va avea loc aceasta cumplita tragedie, dar stiu ca asa va fi, precum mi s-a arătat.
                                  Cu dragoste, Maria.

Un comentariu:

  1. -Daca postai de joi....
    Este o vinere neagra, intr-o localitate din judetul Bacau,
    unde doi barbati au murit, dupa ce au fost prinsi sub un mal de pamant.
    http://stirileprotv.ro/stiri/actualitate/doi-muncitori-au-murit-dupa-ce-un-mal-de-pamant-s-a-surpat-si-a-cazut-peste-ei-colegii-care-au-scapat-cu-viata-sunt-in-soc.html

    RăspundețiȘtergere