duminică, 8 martie 2015

CLĂDIRI DĂRÂMATE PÂNĂ LA TEMELII , ŞI COPILASI MORŢI PRINTRE DĂRÂMĂTURI !

                                          Noapte de 6 - 7 Martie 2015 , ora 2,05 !
                                                 Dragii mei, 

Doar ce mă băgasem în pat, si asa cu lumina aprinsă, in timp ce citeam dintr-o Cărticiă de Rugaciuni, văd  dragilor, văd prin Cartea din care citeam, văd spre Răsărit,o clădire dărâmată până la temelii. 
Totul arăta ca după un bombardament ,sau ca după nu Cutremur devastator.
Cerul era de ziuă, iar sub Cer ,jos pe Pământ, era cumplit .
Nimic nu mai era în picioare !
Pe această  platformă plină de dărâmături, vedeam soldaţi în uniforme verzi, nuanţă închisă, soldaţi care căutau printre dărâmături.
Văd cum un soldat se apropie de un morman de piatra, de praf, si lângă acest morman de tencuiala,se afla fără de viaţă, un copilas de circa 4- 5 anisori. Stătea chircit mititelul acoperit de praf, şi de tencuiala clădirii ,care nu mai exista în picioare.
                               
                                              Cutremur puternic in Turcia: Sute de morti si zeci de cladiri daramate..
 Dragii mei, eu nu stiu ce va fi, si când va fi acest Dezastru !
Cum tot la fel nu ştiu, unde se va întâmpla această nenorocire!
Vom auzi din păcate dragii mei, de acest DEZASTRU, in care vor muri multi oameni.
Am scris mereu dragilor, că ROMÂNIA  este ocolită de CUTREMURE  devastatoare si de tot ce inseamna DEZASTRU natural.
Dar asta nu inseamna , că trebuie sa fim insensibili la suferinta Aproapelui nostru.
                                          Cu dragoste, Maria.

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu