marți, 10 martie 2015

CĂŢELUL PĂMÂNTULUI , A SCOS CĂPŞORUL DE SUB PĂMÂNT, APOI A INTRAT REPEDE LA LOC, DE PARCĂ S - AR FI SPERIAT DE CEVA.!


                                             9 Martie 2015,ora 22,30 !

                                                                              Dragii mei,

 În această noapte dragii mei, în timp ce mă rugam la Bunul Dumnezeu şi la Maica Domnului, văd spre Est dragilor , o gaură sub pământ;cam la 10 cm sub pământ. 
Din acea gaură dragii mei, văd un căpşor cu blăniţă mică, si cu urechiuşe lăsate, ce iese puţin la margine găurii , după care intră foarte repede la loc, de parcă s-ar fi speriat de ceva.
Nu i-am văzut chipul, ci doar căpşorul deasupra si o urechiuşă lăsată.

.Avea culoarea blăniţei ,de culoarea galbenuşului de ou...După mine dragilor, eu cred că este vorba de :căţelul pământului.
Nu am văzut niciodată cum arată, dar chiar arăta ca la un căţel micuţ căpşorul si urechiusele lui lăsate.
  1. Dragii mei, voi ce credeţi că înseamnă ceea ce am văzut ?
    Sa fie vorba de prelungirea iernii, de nu a iesit de sub pământ? 
    Sa fie vorba despre Anotimpul de vară, sa fie el oare secetos?
    Astept cu drag si cu mult interes ,Comentariile voastre.

    www.secretelefemeilor.ro/catelul-pamantului.html   CachedCatelul pamantului in poeziile lui Eminescu Vechimea legendelor despre catelul pamantului si aura mistica ce a inconjurat mereu intamplarile cu orbeti, ..
                                        Cu dragoste, Maria 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu