vineri, 20 februarie 2015

UN INCENDIU DE PĂDURE , CARE A MOBILIZAT MULTĂ POLITIE SI MULTI POMPIERI !

                                                          19  Februarie 2015,ora 13,50 !

                                               Dragii mei, 

Astăzi în timp ce scriam aici pe Blog, văd brusc spre Nord - Vest , 
multe  masini de Politie, si de Pompieri, care erau oprite pe partea stângă, langa o clădire joasa, si care avea in faţa sa, o pădure.
Erau aici dragilor, multi politisti cu uniforme negre-bleumaren, cu caschete albe, si curea albă şi lată,  stransa in talie. 
Mai erau si multi Pompieri care aveau veste vernil fluorescente, si cu totii se mobilizau ,ca sa stingă incendiul din pădurea din spatele lor.
                           
                                 ... proces important pentru 25.100 de hectare de padure din judetul Mures
Era o pădure tânără, cu arbori înalti si drepti, din care iesea mult fum. Nu vedeam flacari, doar fum mult si acesti oameni, care erau vreo 15 -20 , si care se mobilizau sa stinga incendiul. 
Dragii mei, din nefericire vom auzi de un INCENDIU de Pădure, la care au fost mobilizati multi Pompieri si multi politisti.
Unde si când se va întâmpla, eu nu stiu.
Dar asa va fi cum am scris eu, si cum a spus DUMNEZEU !
                                        Cu dragoste, MARIA.          

2 comentarii:

  1. Astazi in Elvetia s-au ciocnit doua trenuri.nu stiu exact zona.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc ! Mi-a mai spus cineva acum pe fcb, ca s/au ciocnit 2 trenuri.
      O sa caut acum pe net. Multumesc mult !

      Ștergere