luni, 9 februarie 2015

ŞI ERAM CHIAR LÂNGĂ SOARE , SUS PE CER !


                                  27  Ianuarie  2006,ora 6,12 dimineaţa !

                                                                Dragii mei, 

În această dimineaţă  ,o Lumina puternică,orbitor de stralucitoare , ma trezeste si vad in fata ochilor închişi , un Cer senin, iar pe Cer înspre Răsărit, tocmai s-a ridicat un Soare mare si extrem de stralucitor.

Imagini Soare..

O Forţă nevăzută  dragilor, mă ia din trup si mă duce chiar lângă discul Soarelui, chiar sub Soare.
Era extraordinar de frumos, sa fiu lângă Soare, usor  spre stânga ,imediat sub Soare, si sa privesc în jos. 
Era uimitor ,ca să fiu acolo Sus, sub Soare .
Perpendicular cu Soarele, au apărut alte două corpuri ceresti, asemănătoare cu Luna de pe ce,doar că, era ca dintr-o gelatina transparentă, legate una de cealalta printr-o pânză ca de păianjen.
Îmi aud propriul meu glas, care spune aşa ,acolo Sus :

                Te rog sin suflet ,ai Oastea mea Stăpână !
            Primeste Rugaciunea mea , Stăpână !"

  Moment în care, tresalt puternic în pat, semn că am venit la loc în trupul meu, si vad Soarele, care are sub el, perpendicular, ca "Două Luni ", transparente , asezate una deasupra celeilalte.
Iar un glas, cântă frumos aşa :

                 "Coborât-a coborât, 
              Oile  cu  glas  cinstit !"

Iar glasul continuă să cânte agale, asa ca mai sus .
Dragii mei, ce inseamna faptul că ,am fost dusă chiar sub Soare, lângă Soare, eu nu stiu.
Dar ceea ce stiu este că, am rămas uimită sa stau acolo Sus, lipită de Soarele, de pe Cer.
Am trait o experienţă uluitoare.  
Aud din nou glas,care cântă aşa :

                       "Veniţi  să ne închinăm Împăratului  nostru Iisus  Hristos !
                    Veniţi  să ne închinăm, Împăratului şi Dumnezeului nostru Iisus Hristos !"

Dragii mei,să ne închinăm şi noi  cu dragoste si din toată inima, Împăratului Hristos ! 
Sa fim mai buni si mai milostivi, sa ne iubim Aproapele si sa nu mai lăsăm Sfanta Biserica goala, în ziua Domnului; în ziua de Duminică. 
              Ca intotdeauna, 
                                  cu dragoste , Maria.  


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu