sâmbătă, 6 decembrie 2014

VIN INUNDATII CATASTROFALE SPRE SUD - EST !

                                      6 Decembrie  2014 ,ora 5,08 dimineaţa !

                                                                  Dragii mei, 

Astăzi dimineaţă în zori , aproape ca intotdeauna Lumina alba stralucitoare, ma trezeste si-mi luminează întunericul noptii, inspre Sud- Est !
Si astfel dragilor ,văd cu ochii închisi un Cer de Ziuă si sub Cer , jos pe Pământ....POTOP !
Da! Am spus bine POTOP dragilor, pentru că APA acoperise casele obisnuite până la vârf. 
Asa :
                   ..

                   ..

Din nefericire dragii mei, vom auzi de aceste Inundatii catastrofale.
Unde vor fi acestea ,si când anume, eu nu stiu a va spune.
Dar cu siguranta nu peste prea mult timp vom auzi de aceste grave si devastatoare INUNDATII ! 
                                                   Cu dragoste, Maria.

2 comentarii:

  1. Dumnezeu i-a facut o fagaduiala lui Noe, ca niciodata nu va mai trimite potopul. Atunci?....

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu va veni POTOPUL peste toata omenirea! Dar POTOP a fost dintotdeauna si va mai veni !

    RăspundețiȘtergere